Dureri de cap, ameţeli şi… Pronosticuri

N-am mai ajuns la concertul Trooper din Fire, nu m-am simţit în stare. Dureri de cap şi ameţeli cărora nu le ştiu motivul. Probabil de la ochi sau deviaţie de sept, în fine… Gravid nu cred că sunt.

Dacă tot n-am mai ajuns la concert, o să văd meciul Stelei de diseară, în „cempians lic”, vorba unui vechi prieten care după atâtea meciuri în Champions League văzute, încă nu ştia să scrie corect. Mă întreb dacă între timp a învăţat. Deja deviez de la subiect. Şi dacă tot o să mă uit la meci în câteva ore, îmi permit să dau şi un pronostic:

Steaua NU va termina pe locul 3 în grupă şi, prin urmare, NU va juca în Cupa UEFA. Probabil o să ne dea „vedeta” de Mutu gol. Mutu e ăla de-şi ia singur interviuri, în caz că nu-l ştiţi. În orice caz, Steaua n-o să bată…

PS: Sper să greşesc pronosticul…

UPDATE: Păcat că nu joc la pariuri…

3 responses to “Dureri de cap, ameţeli şi… Pronosticuri

  1. Arhip Dragos

    Iti spun eu,ma,sigur nu a invatat!!
    Fmm de Cempians Lic si cu Lamparzii tai!!
    Hai cu balada aia mai repede!:)))

  2. Prietene te-ai gandits a iti faci un RMN? Eu aveam aceste simptome si am si deviatie de spt si uite unde am ajuns…

    In fine! Multa sanatate!

  3. @dasanti: Am citit pe-acolo. Ce eram eu speriat, acum m-am speriat mai rau. 😦 Eu oricum trebuia sa merg la ORL, din nou, pentru ca mi-a spus sa fac o audiograma. Am facut-o si a iesit bine, dar am urechile infundate aproape tot timpul. Ma rog, o sa vorbesc mai multe cu doamna doctor de la ORL si o sa ii spun si de cazut tau. Multumesc mult pentru sfat si iti doresc multa SANATATE!

Lasă un răspuns

