Să ne mai râdem (1): Top „strigăte”

Întotdeauna am fost fascinat de strigătele ce se aud pe stradă, mai rare în ultimul timp, ce-i drept. Ordinea e întâmplătoare:

1). „Sticleeee, cumpărăăăăm!!!

Asta o auzeam mai des când stăteam în Ferentari. Da, acolo am copilărit! Pe la 9:00-10:00, eram trezit de o „fustă-nflorată”, care striga cât o ţineau plămânii.

Bineînţeles, eu ar fi trebuit să ies pe geam şi să mă confrunt cu duduia:

– Doamnă, vă rog frumos, aşa ceva nu se face… Zgomotul ieşit din ale dumneavoastră corzi vocale nu fac bine cetăţenilor care încearcă să doarmă şi să se odihnească la această oră matinală. 😀 Dar o potolea câte un vecin mai coleric (cine nu e coleric în Ferentari?):

– Făăă, da’ mai taci în p…uşca mea din gură, că-mi doarme copilu’! Eee, a dracu să fii dă cioară.

2). Fiare veeechi, baterii looom!!!

Am auzit şi în Bucureşti asta, dar, de cele mai multe ori o auzeam la ţară, tot în copilărie, când îmi mai petreceam vacanţa acolo. (Mai un fotbal, mai cu vaca). Nu, nu glumesc 😀 . Pe lângă că stau în Bucureşti, ştiu să scriu şi să citesc, am plete, blog şi sunt student, ştiu şi să merg cu vaca pe izlaz, ştiu şi să înjur ca la uşa cortului, sunt familiarizat cu tot felul de oameni şi de caractere. Bineînţeles, eu, fiind calculat, aleg ce e mai bun din tot. Glumesc, fi-mi-ar modestia a dracu! :))

3). Trei la zece mii, numai trei la zece mii…

Asta cred că a auzit-o oricine. Nici n-are nevoie de descriere. 😀

4). Şerveţele parfumate aveeeem…

O aud în fiecare zi în tramvai, a devenit „hit”. Toată lumea vinde şerveţele…

5). Leucoplast cu rivanol aveeem…

Tot m-am gândit, cine cumpără aşa ceva pe stradă?

Va urma! Restul de cinci, într-un alt post.

3 responses to “Să ne mai râdem (1): Top „strigăte”

  1. Arhip Dragos

    Dar p-aia.. *Visinicaa,unde esti faa?* ,o stii?

  2. O s-o uit vreodata? 😀

  3. Pingback: Să ne mai râdem (2): Top “strigăte” « snapto’s blog

Lasă un răspuns

