Românu’ s-a born englez

Am observat că „e cool” să foloseşti expresii şi cuvinte în engleză.

Parcă şi aud: „Bine, bă, că eşti tu patriot…”. Dar nu e vorba de asta, mă cam doare-n cot de patriotism. Însă, mi se pare normal, atât timp cât eşti român şi trăieşti în România, să vorbeşti în limba ta.

Mie mi se pare penibil să aud: „se îmbracă OK„, „filmul X e must see„. Ce poate fi mai penibil decât o abordare pe messenger de genul „Ce faci man?„? Ă? Cine e „man” ăsta, mă, că pe mine nu mă cheamă aşa?

Ce poate fi mai oribil decât un „I love you!„. Ce p…eriuţa mea de dinţi să o mişte pe aia, româncă fiind, când aude „I love you!”. Ia spune-i un românesc „Te iubesc!”. Nici nu trebuie să fie sincer că deja eşti credibil (bineînţeles dacă nu te-a prins de 10 ori cu alta, în cazu’ ăsta poţi să şi plângi în timp ce i-o spui că tot  nu te crede).

PS: Cred că mă duc să see un film, cică e must see, deci dacă nu-l văd nu sunt OK. Eu cred că sunt OK, dar rămâne de văzut this. Vă love you pe toţi, credeţi-mă ppl. wtf snow?

2 responses to “Românu’ s-a born englez

  1. :)) Super tare.Multă dreptate ai..

  2. Pingback: Pseudointeresanţii engleziţi | snapto.eu

Lasă un răspuns

