Să ne mai râdem (2): Top “strigăte”

Am promis că o să revin cu restul de 5 „strigăte”, aşa că m-am ţinut de cuvânt.

Vin sărbătorile iernii, aşa că o să mă leg şi de asta:

6). Pixuri, markere, albume fotooo, luaţi de la moşu’!

N-am mai auzit-o de mult timp, pentru că nu mai merg cu tramvaiul 32. Avea moşu nişte pixuri folositoare. Zic folositoare, pentru că avea nişte pixuri din care ieşea un minicalendar, ce putea fi folosit pentru copiuţe.

7). Libertatea, CANCAN, Libertatea pentru femei, ProSportu’ şi Gazeta Sportuluuuuui…

Nici pe-asta n-am mai auzit-o de mult timp. Era o babă la metrou, la Eroilor, care de fiecare dată zicea „Gazeta Sportuluuuui” în loc de „Gazeta Sporturilor”.

8). Bomba, bomba şi petarda, artificia şi grenadaaa!!!

Pe-asta n-am mai auzit-o de câţiva ani buni. Defapt eram mic. Şi când se apropia revelionul, mergeam cu prietenii, în grup, să ne luăm petarde (spaima babelor). Acolo era un Gic care îşi făcea reclamă la marfă într-un mod vesel şi anume: „Bomba, bomba şi petarda, artificia şi grenadaaa!!!”.

9). Vino-aici la masa mea, să vezi arsenal pe ea!!!

Acealşi om. Treaba e că tipul chiar avea arsenal pe masa aia, de la petarde mici până la artificii şi rachete.

10). Nu da banii pe prostii, ia petarda la copii!

Da, tot el. 😀 Oamenii râdeau de reclama pe care şi-o făcea Gogu’ ăsta, dar şi cumpărau. Că-aşa e-n piaţă, trebuie să ştii cum să-ţi vinzi marfa…

Sper că nu v-am dat idei cu petardele. Staţi liniştiţi, că sunt interzise, cică! 😀

Lasă un răspuns

