Prezervative

Am zis în postarea trecută că e ultima din acest an. E pe dracu’, asta e ultima, promit!

Faza e că momentan nu mă pot opri din râs. Abia scriu postul ăsta. :)) Nu, nu m-am îmbătat încă, vreau să prind artificiile anul ăsta.

Acum aproximativ 5 minute făceam ultimele urări de an nou, înainte să plec. Concentrat, cu ochii în monitor, scriind. Mama dă buzna în cameră şi-mi aruncă nişte elastice noi, pentru prins părul. Treaba e că sunt împachetate foarte ciudat. N-am mai văzut elastice pentru păr împachetate aşa. În fine… :))

Le aruncă pe birou, iar eu întorc privirea spre ele, din reflex. Rămân puţin fix. Neînţelegând de ce am rămas fixat, mama întreabă:

– Ce?

– Nimic! (în hohote de râs)

Mi se păruse că sunt prezervative, băăăă! =)) Forma lor circulară, puţin mai mare decât un prezervativ normal, împreună cu ambalajul pătrăţos, m-au indus în eroare. :)) I-am explicat şi ei ce s-a întâmplat, cu greu, din cauza râsului. La care ea:

– Păi nu tu mi-ai zis să-ţi cumpăr elastice? Prezervative n-am ştiut că vrei! :))

Totuşi, dacă aş fi văzut bine ce am văzut? :)) Să vină mă-ta să-ţi arunce prezervative pe birou? Sau, în altă ordine de idei: „Protejază-te, bă, boule!” Mda… Uneori mă gândesc ce bine e că oamenii nu pot şti ce gândesc… :))

Gata, am plecat, paaa! Un nou an fericit, cu multe împliniri şi, aveţi grijă, folosiţi prezervativul! :))

PS: Încă mai râd!

One response to “Prezervative

  1. La Mulţi Ani cu sănătate, bucurii, împliniri, Lumină !!!

    Sibilla

Lasă un răspuns

