Win a Date with Tad Hamilton! (2004)

Regia:
Robert Luketic

În rolurile principale:
Kate Bosworth, Josh Duhamel

Gen:
Comedie, Romantic

Filmul este mai mult romantic decât comedie. Mi-a plăcut. Am văzut că pe IMDb are o notă destul de mică, dar acolo votează toţi cei ce au cont, aşa că nu prea ţin cont de notele de acolo. Probabil au votat mai mult bărbaţi care încă nu-şi pot recunoaşte nici lor înşişi când le place un film romantic.

Gogu’ din film (ăla care o iubea), îi spune lui Tad ăsta să aibă grijă cu ea şi îi mai zice că are 6 zâmbete. Eu i-am mai găsit unu’ :)) – atunci când vrea să o imite pe Paula Seling. Bine, aici trebuie un exerciţiu de imaginaţie (Paula Seling cu un zâmbet care să nu fie fals şi blondă):

kate-bosworth paula-seling

Sursa poze: IMDb.com & europafm.ro

2 responses to “Win a Date with Tad Hamilton! (2004)

  1. thornofrose

    Chiar acum 2 săptămâni am vizionat filmul ăsta. Nu mă încântă majoritatea filmelor romantice, în mare, pentru că văd dincolo de rolul lor si de multe ori îmi par falşi.Dar ăsta mi-a plăcut. Nu ştiu, dornţa lui de a ştii ce înseamnă o viaţă „normală”, cu sentimente reale, nu prefăcătorii; felul în care ea nu s-a lăsat atrasă de banii şi celebritatea lui.. chiar mi-a plăcut 😀

  2. Pingback: The Ugly Truth (2009) | snapto's blog

Lasă un răspuns

