Despre Gaahl

De fapt nu despre Gaahl, o să vedeţi că el nu e deloc important la un moment dat, mai bine zis – despre comentatori şi despre cât de pertinente sunt ideile unora.

Pe Metalhead s-a postat un filmuleţ, în care Gaahl vorbeşte despre atracţia lui faţă de bărbaţi.

Că Gaahl este gay, nu mă interesează, ba mai mult, mi se pare ceva banal şi de neluat în seamă. E viaţa lui, sunt plăcerile lui şi-aşa mai departe. Cât despre formaţia Gorgoroth, iar nu mă interesează, pentru că nu ascult muzica lor.

Până aici totul pare normal. Dar să ne uităm ce comentează lumea. Am citit fiecare comentariu în parte, nu mă simt prea bine, dar am reuşit să râd în hohote.

Minunaţi-vă!

UPDATE: Gaahl revine ştirea aici.

3 responses to “Despre Gaahl

  1. Sunteţi nişte simpatici, ba, aştia cu blogu’!

  2. @iCs: adiCACARE cu blogu’, ba?

Lasă un răspuns

