Eşti frumoasă, da’ proastă mai eşti!

Ultima modă dă la Paris spune că trebuie să-ţi dai cu ciocolată pă faţă.

Odată ce faţa îţi va fi acoperită dă ciocolată şi va străluci precum o păpuşă dă plastic, vei atrage gibonii cu BMW şi Porsche Cayenne, pă care îi vei părăsi când, bineînţeles, îţi vei da seama că n-au bani dă benzină să te plimbe pă DN1.

Mergând prin mirobolantul şi superbul Bucureşti, vei întâlni multe dudui ca cea descrisă mai sus. Unele dintre ele foarte frumoase, serios vorbind. Frumuseţea, feminitatea, inocenţa şi toate trăsăturile superbe, pe care duduile le au, dispar. Dispar din cauza pudrării cu ciocolată. Spun ciocolată ca să nu spun altceva mai urat şi mirositor. Da, aţi ghicit, este vorba de căcat.

Eu, când văd o duduie de-asta, mai întâi mă întreb dacă e adevărată, a doua oară mă întreb dacă e de pe centură, a treia oară îmi imaginez cum arată în realitate (adică fără să fie photoshopată real) şi a patra oară mă întreb cât timp îi ocupă mozolitul pe faţă. În ultimă fază imi pare rău, pentru că, după cum am spus, unele ar fi chiar frumoase dacă nu s-ar mozoli. Dar de ce folosesc fond de ten ciocolatiu, asta nu o pricep oricâte scheme mi-ar face cineva.

Dar gândirea lor funcţionează altfel. Dacă nu dai trei straturi de fond de ten, degeaba eşti frumoasă, fatăăă!

PS: Încercaţi cu Finetti, gibonii vă vor adresa un scurt „Ce dulce eşti, păpuşa!” şi cu ocazia asta vor putea să fie sinceri.

8 responses to “Eşti frumoasă, da’ proastă mai eşti!

  1. “Ce dulce eşti, păpuşa!”

    Nimic nu ştii! 🙂 Se zice “Ce dulce eşti, păpuşE!” decât :)))

  2. Ah, asta uitasem. Merci de completare! 😀
    Totusi, nu inteleg cum fac ei legaturi, calcule algebrice si geometrice, analizeaza, pun cap la cap si le da rezultatul „papuse” :))

  3. este vorba de o ecuaţie diferenţială, la care au aplicat şi nişte teoreme şi axiome accesibile numai iniţiaţilor, aşa că nu ştiu să-ţi spun. am mai aflat din nişte surse, pardon, DE PE surse, că s-ar mai aplica şi nişte principii din fizica cuantică, dar nu pricep de ce te bagi în ciorba lor CARE ESTE, că oricum nu pricepi nimic :)))) „n-ai tu treabă!”

  4. nu folosesc fond de ten ciocolatiu, folosesc solarul!

    să vezi cum arată imediat după ce ies de la solar tipele ăstea. mie îmi vine să vomit! 😉

  5. Da, stiu, dar am vazut si dudui date cu fond de ten foarte inchis. Oricum, ambele variante sunt oribile.

  6. papusa de plastic cu creieri de cauciuc

  7. bai tampitule da mai lasama cu proastiile astea

  8. @sasuke_ditu: Promit ca te las daca inveti sa scrii!

Lasă un răspuns

