Imagine

De ce iubesc femeile…

femei-vs-barbati1

10 responses to “De ce iubesc femeile…

  1. Si inca o chestie: la barbati in alea 4000 de cuvinte intra si cele de pe internet in timp ce la femei cele de pe internet se adauga la cele 8000 pentru ca simt nevoia sa povesteasca ce vorbesc pe net 😛

    Si ceva offtopic: tema ta are un bug ciudat, apare de 2 ori faza cu bifatul ca sa primesti e-mail cand ti se raspunde la comentariu:

  2. Am vazut. Si la mine arata chiar daca sunt logat. „You are the author of this post.” :)) Nu era destul ca la search scrie „introduce-ti”. Oricum probabil maine il mut, ca am cumparat domeniu si hosting.

  3. Gasesti si gratis domeniu si hosting, problema e sa muti cititorii 🙂

  4. Eh, cine m-a citit aici ma citeste si acolo, mai ales ca o sa fie mai usor de tinut minte noua adresa. 🙂 Sa vedem cum o sa ma descurc cu wordpressul, uploadare etc… ca n-am mai folosit pana acum.

  5. Daca ramai cu tema asta trebuie sa micsorezi toate pozele sau sa maresti spatiul pentru articole ca dau pe langa 😀

  6. A, si pune permalink-urile de genul:

    /category/post-name-bla-bla.html ca sa ii placa lu` google de tine

    asa: /%category%/%postname%.html

  7. Mai întâi, felicitări pentru noua casă, s-o stăpâneşti sănătos! Apoi, te invit la o leapsa http://thornofrose.wordpress.com/2009/01/14/a-doua-leapsa/ , ce zici, te-ncumeţi? Uite şi nici n-am ajuns la 9000 de cuvinte 😀

  8. @Andrei: Deocamdata nu am ales o tema anume… Nu o sa ramana nici asta, doar ca nu am facut una noua inca.
    SI cu permalinkurile alea am facut asa, dar nu mai merg articolele cand bifez cum ai zis tu. Nu inteleg de ce. Stii ce poate sa aiba?

    @thornofrose: Promit ca fac si leapsa 🙂

  9. Lasa ca e bine si cum le-ai pus acum (permalink-urile).

  10. Femeile sunt cicalitoare..bine nu toate

Lasă un răspuns

