Leapşa, ca de blog nou

     Nu prea am răspus eu la leapşa până acum. O singură dată cred, de la Ioana. De data asta, leapşa vine de la thornofrose.

     Î: Ce culoare de chiloti au chilotii pe carei ai pe tine.Is cu dantela sau nu.

     R: Ai mei n-au culoare (nici de chiloţi). Cu dantelă? Doar dacă eram gay.

     Î:cat ai purtat cel mai mult o pereche de sosete? de cate ori ai putut sa lipesti soseta de perete?

     R: Până a venit vecina de jos cu ochii în lacrimi. De fiecare dată.

     Î: cate perechi de pantaloni ai acasa?

     R: Dacă am chiloţi, pantaloni ce-mi mai trebuie?

     Î: tiai facut pantofii de dimineatza? daca ai adidasi, cand iai spalat ultima data?

     R: Da’ adidaşii trebuiesc spălaţi?

     Î: imagineazate peste 5 ani. te-ai ingrasat?

     R: Doamne, ajută!

     Î:daca un reporter tzar pune o intrebare indiscreta, lai pocni in muaca?

     R: Aş aplica metoda Adi Despot.

     Î: care este fantezia ta cea mai fantastica privind doo perechi de sosete rupte?

     R: Fantezii de-astea să tot n-am!

     Î:care este opinia ta privind razboiul din fasia gaza? esti de parere ca magda ciumac ar trebui sa intervina sau tii cu tolea la faza asta?

     R: Magda? Tolea e ăla cu tomberonu’, da’ Magda asta n-are şi ea tomberon, ceva?

     Î: daca ar fi sa emigrezi, ce ti-ai lua cu tine din romania?

     R: Să plec din România? Da’ io-mi iubesc ţara…

     Î:daca te-ai intalnii vreodata cu animaloo (da io), iai da o bere?

     R: Da’ el mi-ar da mie?  

3 responses to “Leapşa, ca de blog nou

  1. 😆 Super, merci c-ai dat curs invitaţiei.. da’ io zic să-ţi cumperi şi niscaiva perechi de pantaloni, ca să nu intimidezi reporterul. 😛

  2. Nu prea stiu ce culoare de pantaloni sa aleg la pantaloni :))

  3. orce culoare, roz sa nu fie.
    altfel, tre musai dantela

Lasă un răspuns

