Cum procedează bloggerii pe timpul crizei

Ea: Iubitule, mergem la cinema?

Blogger: Cica a aparut un film pe torenti… Geeenial!!!


Ea: Nu mergem la KFC să mâncăm ceva? Mi-e o foame…

Blogger: Tu ai mâncat vreodată sandvişuri făcute de mama?


Ea: Am văzut o bluză foarte mişto într-un magazin, mergem să o probez?

Blogger: Am văzut pe pitzipoanca.org una îmbrăcată aşa… Ce naiba…


Ea: Luăm un ziar? Îmi place să mă informez.

Blogger: Tu nu citeşti zoso.ro? :O


Ea: Nu vrei să ne plimbăm prin centru?

Blogger: Dar ne putem plimba şi prin alte oraşe, pe norc.ro. Dacă vrei facem şi nişte poze mişto…

În final îţi aduci aminte că mă-ta nu-i acasă şi că n-ai plătit netu’.

Lasă un răspuns

