Cartofi dulci

Întotdeauna mi-au plăcut cartofii prăjiţi.  În copilărie, când rămâneam singur acasă, îmi prăjeam cartofi şi înfulecam cu poftă, uitându-mă la desene animate.

Erau crocanţi şi aveau gust. Nu mă puteam hotărî cum să-i mănânc pentru că îmi plăceau şi fără sare, dar şi cu foarte multă. Ajunsesem să îi împart în două, partea sărată şi partea fără sare.

De ceva timp, cartofii parcă nu mai au gust de cartofi. Pe lângă faptul că sunt moleşiţi, sunt şi dulcegi. Acum câteva zile, l-am întrebat pe tata ce a scăpat în piureul de cartofi, iar azi, am crezut că a pus zahăr pe cartofii prăjiţi. N-am mai mâncat niciodată cartofi dulci la propriu. Sunt aceeaşi cartofi, luaţi din piaţă, de la ţărani…

Unde-s, bă, cartofii ăia crocanţi şi săraţi de care nu mă puteam sătura???

4 responses to “Cartofi dulci

  1. Sunt dulci pentru ca au fost tinuti in frig. Sunt aproape degerati. Eu am patit-o si, cum ador cartofii prajiti, (cine nu 😉 ?), ii urasc pe cei dulci!

  2. Mi s-a intamplat si vara sa fie molesiti si sa aiba un gust usor dulce. Dar acum am nimerit exagerat de dulci. Nu stiu daca doar din cauza frigului e. Nu prea mai e nimic bun de la un timp… 😦

  3. maia rizescu

    cum poate da omul de d-voastra urgent, urgent?:)
    ID meu de mess: maiarizescu
    please….

  4. La sectiunea „Contact”, sus, in partea stanga, e si adresa de e-mail si YM.

Lasă un răspuns

