Suntem Blaxy Girls

Suntem Blaxy Girls. Ne plac manelele, dar vrem să fim roooock, hell yeaaah. Problema noastră e că nu ştim să cântăm rock, dar ştim dance. Avem unghii negre, chitare electrice şi ne-a lansat simpaticul Costi Ioniţă.

Votaţi-ne, vă rugăm. Nu le-avem noi cu muzica, dar prin voturile voastre putem învinge!

Mai multe despre Blaxy Girls aici.

26 responses to “Suntem Blaxy Girls

  1. traiasca cernavoda! traiasca romania! o sa ma uit diseara la semifinala, sau nu! ca am mult de munca.

  2. penal…pe cuvant…demne de mila :)) sau nu =))

  3. Pingback: Epuizare | snapto's blog

  4. Ce va mai roade invidia! sunteti frustrati, complxati si ratati. Bravo blaxy girls! Le aveti si cu muzica, si cu instrumentele si cu vocile, si se pare ca le aveti si cu starnitul invidiilor unor neica nimeni! Bravo Cernavoda! Asa cum ati sustinut-o pe Oana la Megastar, sunteti mereu aproape de copiii talentati care au muncit ani in sir pentru a reusi. Voi va cunoasteti talentele, altii prefera sa arunce cu noroi. Mizerabili, penibili, rai, jalnici!

  5. @Diana: 1). Da-mi un motiv pentru care noi, astia de ni se par penibile, le-am putea invidia!
    2). Noi nu te-am facut pe tine ratata, desi, se pare ca esti.

  6. @Diana

    Nu esti prea inteligenta, asa-i?

  7. da cred ca nu am inteles bine dar am un comentariu pt. toti tarani si in special pentru cine a scrisi titlul auzi ia mai lasatile in pace si apropo cred ca era vorba de elena gheorghe care nu are nici macar voce asa ca sa trecem la subiect:in primul rand fetele astea au mai multa voce decat elenegheorghe de 100000000000000 de ori in al doilea rand nimieni nu cred ca are o asemenea voce la 17 ani live iar in al treilea rand nu au palgizt nu sunt praf nu sunt emo nu sunt maneliste au spuso chiar ele si pt. cine nu ma crede sa intre pe youtube sa scrie blaxy girls new flash pe u tv si sa vada apoi fanii elenei care sunt niste oameni fara creier sa asculte blaxy girls sa vada ce inseamna muzica nu blacani sau mai stiu eu si pentru incheiere as vrea sa mai spun ca elena gheorghe este un sobolan plin de bube cu galeti de fond de ten si plain de purici si capuse cu mirsul respiratiei ca un canal asa ca inchidetiva gura ca vb vara voi.

  8. @mara: Mama ta stie ca nu esti cuminte?

  9. da mama stie si ce ,mie nu imi pasa ce crezi tu!

  10. vad ca in sfarsi tia tacut gura snapto credema, e mai bine asa

  11. fan blaxy girls

    Snapto, ce dracului scriu toate pramatiile astea de analfabete pe blogul tau comentarii la puicutele de la BG? Sa mearga, tata, la scoala, sa mai invete limba romana, apoi sa se apuce de scris. Daca si Costi Ionita are talent de impresar, eu is popa. Si daca ce pastoreste el are talent, atunci eu is papa de la Roma.

  12. bey snapto…dak asta au spus cele 5 fete (care app nu asc manele) ew ma impusc si sincer mai am destul de trait(am 14 ani) asha k ….du`te tare
    aa….si sunt 100% de acord cu mara(in plus elena shtie doar un sg cuvant in engleza: „ÖK”…si ceea ce nu inteleg este: cum a invatat ea toata melodia ??)

  13. Bulina Neserioasa

    uh ce revoltata era mara aia.

    ce imi place cand lumea se cearta.deci in primu rand „elenegheorghe” are buletin,ca fapt divers.si oricum are de 1978438564873564 mai „multa” voce ca ametitele alea.

    da asta e.daca nu canta rock si canta despre „blacani” ce conteaza ca are voce?important era sa tortureze o chitara electriCA CA altfel nu e cool.

    mara,”credema”,pokemoanele nu au voce.din pacate am avut neplacerea sa le ascult live odata in viata si mi-au naruit toate visele frumoase.

    si criss..sa mori tu ca elena stie un singur cuvant in engleza?da tu cate stii,centaure, 3,(7)?( aia e perioada in caz ca n-ai studiat inca la scoala)

    bai..va spun „ew”..tara asta se duce dracului.

  14. cine tea bagat pe tine in seama? deci dupa cum am mai spus daca tu ai parerea asta atunci inseamna ca:ai vrut sa fii si tu bagata in seama cu elena gheorghe care are corpul ala din plastic ieftin lipit cu, „corega” si tu la fel nu stiu ce tia venit tie asa dintro data sa zici chestile astea de 0 lei care nici nu sunt adevarate si dac te ai uitat la eurovision ar fi trebuiet sa o asculti pe barbie din plastic ieftin adica elena gheorghe cum schelalaia la luna cu tot cu proastele ei care se bitaiau pe acolo si blaxy au mai multa voce decat baba asta murata de 10000000 de ani si nu ma face s ma enervez ca te fac varza aa…. sau deja esti dar nu conteaza si in incheiere ce lagatura are ca elene gheorghe are buletin poate sa aiba si legitimatie de cea mai proasta voce din univers ca nu mar interesa si daca vrei sa sti si tu blaxy au voce de 215487852204524214655265549251487920574522031678989540245412154 ori mai multa ca naparca asta de elena gheorghe asas ca tacati gura ca vorbeste vara tine si nu te mai cerede tu mare destept sau desteapta!

  15. si cum zicea criss elena gheorghe stie doar un cuvant in engleza,nu are voce,cand isi da cu fond de ten isi da cu trafaletu’,e baba,schelalaie la luna,si fetele astea au voce la farsta lor pai elena gheorghe nu avea vocea asta la 17 ani ea din contra se prafacea doar ca, canta si comentariul tau e penal si este clar ca esti foarte foarte inceata in gandire si sunt de acord cu ce a spus criss cum o fi invatat melodia? cum de nu au inceput maimutele alea de dansatoare ale ei sa fac dansul prostilor ca lea spus ea sa faca bat bat din fund ca sa impresioneze lumea.

  16. Bulina Neserioasa

    mara..iarta-mi sinceritatea,dar esti pur si simplu proasta

    am citit comentariile tale,le-am mai citit odata,inca odata si bai..stii care e faza tare?n-am inteles nici pe dracu ce ai vrut tu sa murmuri prin opiniile tale fara semne de punctuatie.

    multumesc ca v-ati chinuit totusi sa raspunzi comentariului meu total absurd si nechibzuit despre zeitele divine de la blaxy girls care ne canta si ne incanta auzul cu lidurile lor launtrice.

    imi pare,de asemenea rau,ca te-am facut sa te enervezi..ooo tu mare divinitate absoluta.iertati-mi necugetarea de a imi permite sa raspund la un comentariu atat de subtil si totusi concret despre..cum am mai spus..launtricele cantarete de la..nu-i asa..mirifica formatie,care defapt nu se poate numi formatie,deoarece este ca un mic colt de rai care,de fiecare daca,cand apare,ne lumineaza viata,ne face sa descoperim adevarata arta.

    ma bucur te asemenea ca nu v-ati coborat la nivelul meu josnic de aprig comentator,si ca mi-ati dat o lectie asa cum numai dumneavoastra stiti,cu feminitate si delicatete,si v-ati comportat ca o adevarata doamna din inalta societate.sunt extrem de incantata ca in ziua de astazi mai exista oameni care stiu sa isi sustina punctul de vedere intr-un mod manierat,facandu-i pe cei mai mici,oamenii de rand sa se simta slabi,fara drept de replica.

    acum,sper ca aveti dexul la indemana pentru a-mi deslusi comentariul,pentru ca altfel,va trebui sa va angajati un elev de clasa a 5-a pentru a va traduce.

    la citirea comentariilor dumneavoastra mi s-a facut rusine de mine,si imi pare inca odata,sincer rau,pentu ca eu sunt invidioasa pe inteligenta dumneavoastra infloritoare.

    in alta ordine de idei:=))))))))))))))))))))))))))))

  17. deci inprimul rand esti o scorpie rasfatata si plina de fitze dar creier se vede ca nu ai deloc in capul ala al tau inutil si plin de tarate asa ca ia nu mai face tu pe desteapta ca se vede ca o sa ajungi o vedeta zero tv(o tv pe intelesul taranilor)si ca nu iti folosesti nici o parte din capul ala al tau ca nu ai creier si esti o mare mare mare mare mare mare mare mare „desteapta” si sa sti ca nu ma impresioneaza comentariul tau de nimic care merge sa fie aruncat la graoapa de gunoi si se vede ca mama ta este un hamster plin de purici si tatal tau este un sobolan cu mustati de pisica asa ca taci babuinule ce esti taci ca scoti numai prosti pe gura aia a ta nespalata de 5 secole !!!!!!!!!!!!! sper sa imi accepti scuzele si sa te recunosti in descrierea pe care ti am facuto ha!!!!!!!!!!!!

  18. si sati mai zic ceva elena gheorghe este un caine care schelalaie la luna poarta chiloti de tabla este o scobitoare cu care sa scobit toata lumea cu ea in dinti este o baba de 10248791156 de ani are o voce groasnica este o broasca raioasa. comentariul tau este foarte penal plin de da pe afara de prostie elena gheorghe este o papusa barbie plina de bale si roasa de toti caini,vrei si tu saracuta de tine sa fi bagata in sema si se pare ca nu iti merge cu mine si nici nu o sati merga vreodata cu mine pentruca eu am creier nu ca alti care au tarte cu apa de canal in loc de creier si daca ai avea si tu creier in capul ala al tau de naparca ai intelege ca elena gheorghe este o soparla care nu are dinti in gura si se spala pe dinti (ca si tine) cu apa de canal.esti o telenovelista dupa cum se pare si esti si o barfitoare care sta toata ziua si mananca seminte si vorbeste de tota lumea cea facut ala cea zis aia asta esti tu o barfitoare care se adreseaza cu cuvintele:”fata ai auzit fai ce a zis ala ” exact asa ai tu limbajul tau de proasta care nu stie dacat sa isi roada unghile,sa barfesca si sa sparga seminte in fata blocului sau in fata curti.

  19. Bulina Neserioasa

    asa e fata.
    ma simt chiar prost fata!
    nu stiu fata..da daca eu sparg seminte in fata blocului,inseamna ca tu esti la produs in germania.
    si ce ziceai tu fata?ca ai creier?da de unde vise din astea asa de marete dintr-o data,fata?
    vezi ca daca iti doresti prea multe..doamne doamne s-ar putea sa nu iti mai dea nimica fata!

    si fata..chiar mi-as fi dorit sa ma recunosc in descrierea facuta de tine..cu atata munca si truda..numai ca..stii ce fata..n-am inteles nimic.

    si auzi fata..sa zicem ca parintii mei fac parte din specia rozatoarelor..da pe tine fata..cand te-au facut..ereau beti?

    a si fata fata: inca ceva.esti pur si simplu idioata!

    dixi.

  20. Bulina Neserioasa

    apropo mara: cati ani scumpete?

  21. Bulina Neserioasa

    vroiam sa scriu cati ani ai.
    la naiba.

    iar m-au apucat emotiile.

  22. auzi sa sti ca nu ma impresionezi asa cum am mai zis si ma faci sa rad la cata prostie poti sa ai in tine si cat de proasta poti tu sa fi ca persoana cand spui asemenea lucruri si daca te intereseza atat de mult barfa am 10 ani si ca sa sti tu esti o:idioata barfitoare, manelista, proasta si verisorul meu de doi ani jumate are mai mult creier, esti o taranca si parinti tai sunt niste tarani prosti si needucati ca tine esti o acritura esi o soparla putrezita si ca sa sti si tu „ANSTAIN” tarani nu au creier,esti o corcitura si parinti tai teau facut pe tine beti,esti o idioata fara limite care se crede mare destepta dar defapt este un nimic ,esti un gunoi si iti mai doresti si sa fi bagata in seama ca sa ai ce povesti brfitoareler tale de prietene fata! ca sa ma expri in limbajul taranilot si al incultilor ca si tine, esti o taranca care a crescut cu manele si cu adunat urzici care se duce pe camp sa munceasca dupa cum teau educat parinti tai idioti, esti o scorpie nu sti decat sa barfesti esti o buruiana si apropo barfitoareo tu cati ani ai ca sa stiu la ce nivel de prostie esti cred ca tu cobori de pe o scara si acum deja ai ajuns sub scara FRANCASTAIN ce esti a da si mai esti si o pisica vagaboanda plina de capuse. ATANTIE ACEST ANUNT ESTE DEDICAT UNEI PROASTE MANALISTE ,BARFITOARE,IDIOATA,TARANCA SI
    NEEDUCATA FAT DIN LUME BULINA NESERIOASA CARE ESTE DOAR O PROASTA CARE SE DA MARE.

  23. @ mara : Draguta, in primul rand invata sa scrii ( adica articuleaza cuvintele, pune cratime si vezi ca nu prea ai auzit de semne de punctuatie. Doamna invatatoare stie? Si sa stii ca nu e frumos sa folosesti un limbaj asa vulgar la varsta ta, mami s-ar putea supara pe tine. Da’ daca stau sa ma gandesc poate ca asa ai fost crescuta, bravo tu „fata” ! )
    Iar in al doilea rand nu cred ca snapto e foarte bucuros ca o copchiluta de 10 ani n-are ce face decat sa isi arate intălijenţa care nu este pe blogul lui.

  24. Bulina Neserioasa

    clar.
    10 ani? wtf !
    credeam ca ai si tu macar 14-15-16 ani ceva sa am cu cine ma certa..da dau peste o copchila de 10 ani,care mai are si tupeu.mars mai fetita la scoala si invata sa scrii nu mai intra pe bloguri la varsta ta.tu ia si citeste vrajitorul din oz nu bloguri ca nu-s de tine.
    eu chiar is curioasa cum ai ajuns aici.cautai pe google jocuri cu barbie si te-a directionat motoru’ de cautare pana aici?

    doamne iarta-ma ! si eu chiar credeam ca esti mai mare.exista si analfabeti mai mari.e clar.

    si apropo: ca sa termin aceasta discutie geniala injurand: proasta..manelista..barfitoare..taranca…needucata e ma-ta ! nu ma lua pe mine cu din astea bufnito ca nu esti la maica-ta in casa.

  25. nu imi bat timpul cu tine asa ca poti sa scri cat vrei ca nu ma mai intereseaza de toti aia care au crescut cu adunat de urzici si manele asa ca de astazi nu ma mai intereseaza de tine ma doare in cot de tine oricum nu mai am ce sa fac pe blogul asta asa ca…… a si maica-ta este un gunoi. si sa citesti si tu scufita rosie sau sa zic taranca rosie. oricum de astazi nu ma mai intereseaza de toate maimutele oparite ca tine. de acum in colo poti sa scri cat vrei ca nu iti mai raspund de ce sa imi bat timpul cu prosti? daca ei saraci nu stiu decat sa se uite la telenovele,sa adune urzici si iarba si daca vrei sa sti si tu mama mea a fost olimpica la matematica nu la spart seminte si barfit ca sa sti si tu bai capra barfitoare catea puricoasa si plina de capuse ce esti cu gripa porcina cu ma-ta si tac-tu ca sa ma exprim prin limbajul idiotilor si manelistilor. esti demna de mila la cat de prosta esti a si din curiozitate cat duce maica-ta la scoala profesorilor sa iei zece sau te trimite cu branza,lapte,oaua,flori si cu vestitul plic cu bani ca sa treci anul scolar?

  26. si ca sa sti si tu nu ma mai joc de mult si niciodata nu m-am jucat jocuri barbie.

Lasă un răspuns

