Sex Drive (2008)

Regia:
Sean Anders

În rolurile principale:
Josh Zuckerman, Amanda Crew

Gen:
Comedie

„Comedie cu adolescenţi” cred că ar fi cea mai bună descriere pentru Sex Drive.

La comediile cu adolescenţi mie cu un ochi îmi vine să râd, iar cu celălalt, nu-mi vine să plâng, dar nici mult nu mai am. Asta pentru că toate comediile de acest gen se aseamănă.

Dacă nu eşti plictisit de filme cu adolescenţi merge perfect. Merge şi dacă nu, dar nu mai e perfect. 😀

Eu m-am distrat. Are faze comice, personaje aproape haioase… E de bine.

http://video.cinemagia.net/v/672267

Lasă un răspuns

