Hannah Montana e fană Iron Maiden

Poate vă întrebaţi cine e Hannah Montana. Hannah Montana e o duduie care interpretează rolul principal într-un serial pentru copii, pe JETIX.

De unde ştiu eu astea? Păi, când mă trezesc mă uit la desene animate şi, câteodată, o mai văd şi pe duduie. Să trecem la subiect.

Miley Cyrus (Hannah Montana) a fost fotografiată purtând un tricou Iron Maiden:

Declaraţia ei:

Nu am purtat acel tricou doar pentru a face impresie, sunt o adevarata fana Iron Maiden, a spus solista.

Am ascultat cateva piese Iron Maiden care mi-au placut foarte mult: Run To The Hills, Fear of the Dark, Running Free. Sunt o formatie foarte buna, a mai spus Miley Cyrus.

Cum dracu vine asta, că pe mine mă depăşeşte? :)) Sunt o adevărată fană, am ascultat câteva melodii. Apoi ieşi pe stradă cu dresuri agâţate în gard şi tricou Iron Maiden. Păi s-audă puştoaicele de la noi din România că „lu’ Hannah Montana îi place Maiden”. Să vedeţi dresuri agâţate-n gard pe străzi…

Foarte inteligenţi americanii ăştia…

Sursa

6 responses to “Hannah Montana e fană Iron Maiden

  1. si tu ce treaba ai cu ea
    ejti invidioasa?

  2. Tu esti proasta rau ca ai scris asa ceva

  3. true

  4. si tu nu trebuie sa te iei asa de o vedeta pop
    tie tiar convenii daca ai fii o vedete pop si Miley Cyrus tiar scrie asa cv de tn nici tie nu tiar convenii si daca ii place acea trupa si daca poarta un tricou cu acea trupa ori cum esti invidioasa/invidios

  5. @ Loredana : Ma, nu stiam ca maili sairus asta e mai multe, da’ sincer cred c-o doare undeva de ce zice snapto de ea, ca ma indoiesc ca-i citeste blogul. Si omul are dreptul la libera opinie, plus ca nu cred sa fie invidos, in niciun caz „invidioasa”. :))
    Btw, cam cat de des chiulesti de la romana?

    @ snapto : Total de acord cu postul. Imi place foarte mult blogul. 🙂

Lasă un răspuns

