Ce mai ascultăm

Am decis ca duminica să fie ziua în care voi posta câte o melodie. Astăzi ( Update: deşi e sâmbătă, dar mai încurcă omul zilele) ascultăm o melodie reggae, nemţească, de iarnă. E veselă şi binedispune. Da, ştiu v-aţi săturat de iarnă, dar eu nu. Mai ales că zăpadă nu prea a fost.

Melodia de astăzi este One Take Toni – Reggae. E cântată live de pe Hohe Bracht, Sauerland.

Traducerea primei strofe în limba română, mai jos. Nu e perfectă, dar se înţelege despre ce e vorba:

     O dată pe an, pe timp de iarnă

Primăvara şi vara rămân în urmă.

O dată pe an, când este foarte frig

Vreau să cred că nu voi fi bătrân.

Prea rece şi neplăcut

Intr-adevar.

Dar eu voi rămâne aici

Pntru că am o idee

În ciuda frigului si a zăpezii:

 

Reggae, Reggae, Reggae

Îmi place iarna, ţine ca niciodată

Reggae, Reggae, Reggae

Dulce melodie…

9 responses to “Ce mai ascultăm

  1. da’ vezi ca azi e sambata 😀

  2. @frisky: Merci, merci! Am maine un examen de dimineata si sunt derutat complet. In fine, bine ca stiu ce an si ce luna e :))

  3. Merci frumos! Sper sa fie. 🙂

  4. Bafta la examene! Eu azi am incheiat sesiunea 🙂

  5. Merci, azi am terminat si eu!

  6. Pingback: Creator - Hordes of Chaos | snapto's blog

  7. Apropos… si cum ai terminat cu examenele? 🙂 Eu am doua restante :-s

  8. La fel si eu.

Lasă un răspuns

