De unde atât Valentine’s Day?

Încep cu un sincer &#)#¤(//¤ în morţii mă-sii de Valentine’s Day, să fie frumos!

Mi s-a zis şi La mulţi ani azi, cu toate că în România nu există niciun Sfânt Valentin în data de 14 februarie. Nu m-am prins de faza cu La mulţi ani, până când mi-a amintit mama că, pe lângă Daniel, mă mai cheamă şi Valentin. Totuşi, de unde şi până unde La mulţi ani?

După vreo 5 zile de băute şi-un concert Luna Amară, azi m-am odihnit şi am umblat vreo zece minute pe televizor. M-am uitat cinci minute la fundul Danielei Crudu, care se apleca, probabil pentru rating, apoi am închis. Altceva nu era bun la TV. Cum? Cel mai bun lucru la TV, la ora aia, e fundul Danielei Crudu? Da!

Câteva moduri cool în care puteai să-ţi petreci ziua de azi:

  • Puteai să faci cadouri prietenei, nu din inimă ci înjurând în gând pe ‘nea Valentin şi pe retardatul care a inventat sărbătoarea în România.
  • Puteai să plângi că pe tine nu te iubeşte nimeni de Valentine’s Day. Eventual statusuri de genul „Cine mă iuby shy pe mn?”, în stil piţiponcesc.
  • Puteai să-ţi suni iubita şi să-i spui că ai o răceală nasoală şi nu puteţi să vă vedeţi. În cazul în care eşti mascul.
  • Puteai să-ţi găseşti boul care să-ţi cumpere nişte ciocolată şi să-ţi zică vorbe dulci (iubita mea, ochi tei ie ca doo stele). În cazul în care eşti femelă.
  • Puteai să te uiţi la TV. Cum la ce? La fundul Danielei Crudu!

Sau puteai să te comporţi normal, făcând acelaşi lucru pe care l-ai fi făcut într-o zi obişnuită, evitând clişeele şi prostul gust.

2 responses to “De unde atât Valentine’s Day?

  1. cand o sa fie Ballentine’s Day ma bag! pana atunci…

  2. Pingback: Despre Valentine's Day, numai de bine | snapto.eu

Lasă un răspuns

