E mai bun când mănânci ca porcu’

     Sau, mă rog, nu ştiu dacă expresia „ca porcu” e tocmai potrivită.

     De fiecare dată când mănânc la cineva, într-un restaurant, pe stradă sau oriunde, într-un loc public, am o reţinere. Mi se pare că toată lumea se uită la mine şi zice: „Ha, ha, cum mănâncă bou’ ăla!” În cazul ăsta, trebuie să fiu manierat şi să încerc să mănânc frumos. Bine, frumos însemnând fără să bag în gură mai multă mâncare decât pot mesteca în mod normal şi cu o rapiditate micşorată, pentru a nu da senzaţia de „nemâncat de trei zile”. Şi ce gust mai are mâncarea cu toate abţinerile astea?

     Am păţit asta şi azi, la Burger King, când mâncam dintr-un hamburger şi nişte cartofi cu maioneză. În momentul ăla voiam să fiu acasă, în mijlocul patului. Să mânânc cu abele mâini, ca un porc, cu o viteză specifică unui om care n-a văzut mâncare de mult timp şi să mă mozolesc precum boracii ce abia au învăţat să manânce singuri.

     A trebuit să fiu manierat, iar pofta parcă dispărea din ce în ce mai mult. Ştiu, mai exista o variantă. Aş fi putut mânca precum porcul neluând în seamă nimic, iar oamenii din jur mi-ar fi făcut poze şi ar fi râs arătându-mă cu deştu, dându-şi ghionturi unii altora. Dar, nu… :))

     PS: Aceeaşi foame o aveam şi acum, dar e Nikita la Capatos. Dansează pe manele. BRB, vomit! 

Lasă un răspuns

