Laurenţiu Duţă mă bântuie

Şi nu oricum. Prin radio.

De obicei, mânânc de vreo două ori pe zi în bucătărie. Nu am ore fixe. La prânz mănânc în funcţie de cum ajung acasă, iar seara în funcţie de… nu ştiu de ce. Dar cu siguranţă nu la aceeaşi oră.

Deci, care e probabilitatea ca de fiecare dată când mă aşez la masă, pe Europa FM (pentru că asta ascultă ai mei în bucătărie) să înceapă melodia lui Laurenţiu Duţă? O ştiu pe de rost, îmi pătrunde în creieri şi mă tăvăleşte în chinuri.

//

Ce faceţi, frate, vă informaţi la ce oră mănânc eu?

Lasă un răspuns

