The Curious Case of Benjamin Button (2008)

Regia:
David Fincher

În rolurile principale:
Brad Pitt, Cate Blanchett

Gen:
Drama, Fantastic, Mister, Romantic

Când a început filmul, deja îmi imaginam ce o să se întâmple. Asta nu pentru că mi-ar fi povestit cineva filmul înainte ca eu să-l văd. Tot ce am auzit înainte a fost: „Se naşte ăla bătrân şi moare tânăr”. A fost de ajuns încât să anticipez tot ce se va întâmpla. Şi mă cam enervează filmele previzibile.

L-am văzut în două părţi. Prima parte a durat cam o oră, pentru că m-a luat somnul (era vreo 3:00). Poate că de-aia nici nu m-am plictisit. Poate că dacă mă uitam la tot odată, la un moment dat, mă ridicam din pat şi strigam: Gata, băăăă, ajunge!

Nu mi s-a părut foarte bun filmul. Nu l-aş mai vedea a doua oară. Nu ştiu dacă e vreo fază din film de care să-mi fie dor. Poate doar faza în care „tataie ăla tânăr” s-a dus la bordel şi a fost un adevărat taur. 😀

http://video.cinemagia.net/v/483108

3 responses to “The Curious Case of Benjamin Button (2008)

  1. bine că mi-ai spus.
    ps: „nu l-aş vedea a doua oară”.

  2. @cristina: E doar parerea mea. Multi il lauda am vazut. 🙂

  3. Am citit cartea cand aveam 12 ani. Filmul m-a dezamagit.

Lasă un comentariu