Dovadă că Blaxy Girls sunt praf

     O dovadă că Blaxy Girls, fetele rockomaneliste, sunt praf. Asta pentru fanii înrăiţi, care mă înjurau când spuneam adevărul despre această formaţie dance, care se crede rock.

     Ia trageţi cu urechea la cele două melodii de mai jos. Cabrale, eşti mare. Mulţam!

     Ce, aţi început să plângeţi? Hai, că ele n-au ştiut. Costi le-a păcălit că n-a copiat nimic.

14 responses to “Dovadă că Blaxy Girls sunt praf

  1. ‘in primul rand ca ele nu au cantat in spaniola, daaaa? deci nu se cheama ca au copiat! si in al doilea rand, daca s-ar chema copiat, de unde stii ca spanioloaica aia nu le-a copiat?! ca ele ‘este’ o valoare si poate a ajuns melodia lor si in spania si tipa aia a furat! Pfff!’

    Si serios vorbind acum… nu le mai bagati atata in seama. Ca daca nu ar fi scris lumea pe Internet ce praf sunt eu as fi avut o existenta tihnita si fara sa le ascult! Zau! Se cheama poluare fonica :D!

  2. @Irina: Nu cred ca de pe internet le cunoaste lumea. Cand au scos melodia asta erau pe toate posturile de radio. La TV nu mai zic…
    Da’ asta e – Au prostit poporu’ cu televizoru’ 😀
    PS: Noi le injuram doar pentru ca ne e ciuda de succesul lor, care este.

  3. Marius Popa (Popa's Band)

    So, într-adevăr armonia (1,6,3,7) şi metrul piesei (mai putin tempoul) sunt aceleaşi, doar că linia de voce diferă, ceea ce nu o face plagiat. Este adevărat că defapt, autorul a vrut să conceapă ceva “în felia asta” dar, hai să fim serioşi, cine nu face? Eu, spre exemplu după ce am scris albumul de trupă am făcut brainstorming, ca să vedem ce piesă ar semăna cu vreo alta, iar ce era de schimbat am schimbat înainte să incepem inregistrările (suntem nişte fraieri).

  4. @Marius Popa: Nu am zis ca e plagiat. Dar se vede clar ca autorul s-a inspirat destul de mult.

  5. in primul rand ele nu canta in spanioal in al doilea rand nu seamana deloc melodia in al treilea rand nu au plagiat iar pentru fani elenei gheorghe (barbie din plastic ieftin) am un mesaj:cine va credeti voi sa spuneti ca fetele astea nu au talent daca nu stiati ele chiar canta nu ca elena gheorghe care schelalaie la luna si nu stie ce e aia muzica cu melodia ei de 0 lei asa ca ciocul mic ca nu stiti de ce sunt in stare fetele astea o sa ajunga mult mai susu decat elena gheorghe asa ca….

  6. ia mai lasatile in pace pe fetele astea ca va spun eu dac ati fi fata-n fata cu ele va spun eu ca vati inghiti limba si nu leati mai spune voi critici de astea de nimic.sincer acum cine va credeti voi acum repede sa spuneti asta ca ele sunt praf auzi.praf e elena gheorghe nu blaxy girls asa ca ar fi mai bine sa va inchideti gura aia ca vorbeste gura vara voi taranilor!

  7. @mara: In primu’ rand dai dovada de prostie semnandu-te in primul „mara” si in al doilea „anonim”. In al doilea rand Elena Gheorghe, din punctul meu de vedere nu e mai presus de Blaxy astea. In al treilea rand, foloseste Xul din dreapta sus!

  8. snapto sa stii ca tu esti o varza murata si tu si elena gheorghe care credeti care are niste picioare de plastic care sunt lipite cu „corega” ca si capul tau! sa te mai iei de mine sau de formatia mea preferata ca te sparg!si iti indes pe gat 100 de pumni ca sa ma ti minte toata viata!ca am centura alba la karate.

  9. felicitari snapto vad ca ai inteles mesajul pe care ti la trimis si tia tacut gura aia ca oricum iti mergea ca o mora stricata si sper sa iti fie invatatura de minete

  10. @mara: Cand o sa cresti ai sa-ntelegi mai bine. :))

  11. ce sa inteleg ca esti o „desteapta” credema mi-am dat seama de mult si oricum nu e vorba ca sunt mai mica dar tu esti foarte foarte foarte mica in gandire asa ca…….

  12. deci eu dac as fii in locul tau as intra in pamant de rusine pentruca o fata de 10 ani sa ma puna la punct,asa ca ar fii bine sa te gandesti ce spui pentruca tu niciodata nu ma vei incuia cu comentarile tale rautaciose si pline da pline de prostie deci sper sa te trezesti odata ca altfel o sa ajungi vai de tine dac te mai iei de mine.

  13. snapto cred ca am terminat scandalu’ asta cu tine ca vad ca in sifarsit ai inteles ca nu poti sa ta pui cu mine si am constatat ca esti la fal de fricos sau fricoasa ca mireca solcanu hallo la naiba!

  14. salut.inainte de toate felicitari „snapto”,ai dat dovada de maturitate respingand atacurile lui „mara”.mara, te indemn sa te gandesti la ceva,iti va fi bine:”Credem in ceea ce vrem sa credem”.Numai cei lasi folosesc o asemenea atitudine,si asa cum zicea si snapto,cand vei mai creste iti vei da seama.totusi,mediteaza la ce ti-am zis.

Lasă un răspuns

