Ion Dolănescu a decedat

     Am aflat de la Piticu de decesul lui Ion Dolănescu. La prima vedere, am crezut că e o glumă. Dar nu era.

     Ce pot să zic… nu am avut plăcerea să-i ascult cântecele şi nici nu ştiu prea multe despre ce a facut. În politică mă refer, pentru că am văzut că e înjurat prin multe comentarii de către ultraşi.

     Totuşi, cum poţi să mai înjuri după ce a murit? Cătă ură să strângi pentru cineva care nu ţi-a influenţat viaţa poate în niciun fel?

     Dumnezeu să-l odihnească!

Lasă un răspuns

