Ce e mai oribil?

     Mă gândesc ce e mai oribil? Să mă uit la un nou video, în care Andra cântă versuri banale, despre o femeie banală, într-un videoclip banal? Sau să mă uit la un Puya în varianta Andre, care încearcă să atingă poporul cu nişte versuri despre banal?

     Mai oribil nu ştiu, dar mai bine e să nu mă uit la niciunul dintre ele.

PS: partea proastă e că m-am uitat deja.

5 responses to “Ce e mai oribil?

  1. Cineva sub soare

    Interesant articol…rock-ul nu are varsta 🙂

  2. Partea bună e că noi n-o să ne uităm, nu?
    Partea proastă e că, dacă noi n-o să ne uităm, postul nu-şi mai are rostul, nu?
    Nu, partea proastă e că există ceea ce e pus de tine în post, indiferent dacă noi ne vom uita sau nu.
    Plouă.

  3. @Cineva sub soare: Cred ca ai gresit articolul. 🙂
    @cristina: Dar se opreste! 😀

  4. Unforgiven

    E mai oribil de sute de ori sa-i auzi lalaielile lui Guta.

  5. :|:| si eu sunt shocata, don’t worry 😀

Lasă un răspuns

