Am întâlnit şi motani melomani…

  

7 responses to “Am întâlnit şi motani melomani…

  1. Pisica mea dormea pe radio 🙂

  2. ăsta e motanul tău?

  3. thornofrose

    =)) Tare!!! Da’ poate a vrut să fie aproape de frigider, nu de.. muzică 😉

  4. @cristina: Nu. E al unui var 😀
    @thornofrose: La asta nu m-am gandit :))

  5. thornofrose are dreptate. motanul stă acolo pentru că vine căldură din spatele frigiderului şi pentru că sus e oricum mai cald decât pe jos. dar tot rulează :)))

  6. @cayetana: Sau poate ii place sa-i priveasca de sus pe ceilalti. 😛
    PS – asta cand nu doarme :))

  7. Al meu, adica unul din cei multi ai mei, asculta muzica ce o ascult si eu, merge si se aseaza langa boxa si adoarme…spre norocul lui!

Lasă un răspuns

