Pro şi contra Gigi

Aşa au fost suporterii Stelei astă seară.

Interesant e felul cum s-au grupat. Nu erau Pro Gigi şi contra Gigi în acelaşi loc. Erau contra Gigi la Peluza Nord şi pro la Tribuna I. Peluza era cu „Muie Gigi!”, tribuna era cu „Huă aia care zic de Gigi!”. De neînţeles.

Că peluza era contra, mi s-a părut un lucru obişnuit. Publicul de la peluză e format din două categorii: oamenii din galerie şi ăia care n-au bani de bilet mai scump. Ce strigă galeria, strigă şi ei.

Că cei de la tribună îi huiduiau pe cei de la peluză, nu mi s-a mai parut un lucru obişnuit. Adică până acum tot stadionul era cu „Afară Becali!”, iar acum, că e închis, li s-a facut milă? Staţi liniştiţi, că iese. Nu stă mult. Şi cât stă, stă bine. Că doar nu e în celulă cu alţi infractori.

Nici nu mă gândeam să văd că atâta lume era pro Becali. Practic de-aia nici nu am ratat începutul transmisiei. Nu mă gândeam că o să văd oameni cu tricouri inscripţionate „FREE GIGI”. Dar acum am înţeles că se poate orice.

Meci: Steaua a jucat mizerabil, dar a bătut cu chiu cu vai. Ce frumos…

Lasă un răspuns

