De la criză economică la criză de isterie

Cred că dacă o să o iau razna va fi din cauza crizei economice.

Nu pentru că m-a afectat atat de tare încât nu mai am bani să-mi iau gumă de mestecat de la buticul de jos şi o să miros a usturoi în metrou. Nu pentru că m-a afectat atât de tare încât n-o să mai am bani de bilet RATB şi nu o să pot să mă mai duc la facultate. Şi din cauză că toată lumea foloseşte expresia „pe criza asta” în fiecare zi de cel puţin 20 de ori.

În fiecare zi se găseşte un gog să facă glume pe seama crizei. Trezeşte-te, băăăă, gata, ştim şi noi toate glumele cu criza. Dacă îl întrebi pe amicul cu care mergi la bere, dacă merge la femei, o să-ţi răspundă cu un ironic „pe criza asta?”. Dacă eşti fată şi îl întrebi în glumă pe coleg dacă nu cumva „te scoate la un cico” (alt clişeu din Sălăjeeeaaan), cocalarul o să-ţi răspundă cu un hazliu „pe criza asta?”. Să nu mai zic de bancurile cu criza, pe care lumea simte nevoia să le spună de câte trei ori aceleiaşi persoane. Nu contează că e de căcat şi nu râde nimeni. E ceva necesar. E ca şi când ai merge la WC. Dacă îi ceri bani împrumut cuiva, o să răspundă cu o propoziţie care conţine cuvântul „criză”. Au apărut şi melodii cu şi despre criza economică. E drept că mai mult manele, dar au apărut.

N-ai cum să scapi orice ai face. E criză mondială, deci nu poţi să te muţi în altă ţară şi să scapi. De-aia urăsc criza mai mult decât pe manelişti. De manelişti scapi dacă pleci în altă ţară, de criză nici dacă te sinucizi nu scapi. Rudele or să vină la mormânt fară mărunţiş şi o să zică, printre lacrimi: „Pe criza asta, nici mărunţiş n-avem să aruncăm…”, crezând că tu auzi, de-acolo de jos.

Vine apocalipsa…

5 responses to “De la criză economică la criză de isterie

  1. De unde si vorba cu „Pe criza asta n-am bani sa ma pis in centru” 🙂

  2. @simonarrr: Ar merge un concurs pe tema asta. Cine stie cele mai multe proverbe si zicatori cu si despre criza :))

  3. Iti dai seama cate teme si subiecte de lauda au acum manelistii „pe criza asta” ? Parca si ii vad „si pe criza am valoare/si dusmanii mei toti moare…”

  4. Iti dai seama cate teme si subiecte de lauda au acum manelistii “pe criza asta” ? Parca ii si vad “si pe criza am valoare/si dusmanii mei toti moare…”

  5. thornofrose

    Păi „criza asta” a cam fost întotdeauna în România. Probabil nu ştiau până acum, cum se numeşte chestia în care trebuie să strângi cureaua.. Eh, acu’ au aflat :))

Lasă un răspuns

