Mesaje de iubire

13:18

Cf ce mata ma suni sugi pula

eu 13:20

De unde plm ai nr. asta, bai, analfabetule?

13:27

Sugi pula ba muie vr bataie sunama s iti voi spune

13:31

Ce mata esti fata sau baiat sms

eu 13:32

Mars si cumpara-ti credit si dupa vorbeste. Pana atunci suge-o prin sms.

14:00

Imi bag pula in mata s in tine

 

     Le-am scris exact cum le-am primit. Daca n-aveti ce face pe la 3-4 noaptea, jucati-va: 0724767594

One response to “Mesaje de iubire

  1. Pingback: Şoc: Am interceptat stenograma dintre mine şi un idiot! | snapto.eu

Lasă un răspuns

