Femeia ideală

Dacă îmi va mai pune cineva întrebarea idioată „Cum ar trebui să fie femeia ideală pentru tine?”, o să-i spun că e retardat mintal. Asta dacă cel care va pune întrebarea idioată îmi va fi apropiat şi îmi voi permite.

Dacă nu îmi voi permite, voi alcătui următoarea propoziţie: „Pentru mine, femeia ideală trebuie să fie deşteaptă, bogată, 90-60-90, cur bombat, ţâţe perfecte, să aibă chef de sex când am eu, să asculte ce muzică îmi place mie etc”. Şi o să-i enumăr aşa, până mă va opri şi îmi va spune că sunt nebun. Atunci, eu voi interveni şi-i voi spune că e prost. Ai întrebat de femeia ideală, ţi-am răspuns cât se poate de sincer. Crezi că poate fi una ca Nikita femeia ideală pentru cineva?

Când aud întrebări de genul ăsteia (femeia ideală), îmi pierd calmul. Oricum femeia ideală nu există! E imaginară. Nu e nici măcar aia pe care poate o visezi noaptea, te îndrăgosteşti de ea şi faci dragoste. Pentru că te trezeşti şi-ţi dai seama că defapt era nasoală.

9 responses to “Femeia ideală

  1. thornofrose

    De acord cu tine. Femeia ideală nu există. Dar bineînţeles, nici bărbatul ideal nu există! Sau…? :))

  2. @thornofrose

    Prietena mea obisnuieste sa-mi zica des: „Barbatul trebuie sa fie o idee mai frumos decat dracul!”. Asa ca barbatul perfect, pe langa faptul ca nu exista, nici nu este necesar.
    E naspa de mine ca-s cu mult mai frumos decat trebuie si apar problemele! :))

  3. @thornofrose: Cred ca si la barbati se aplica teoria de la femei. Deci, e tot un personaj imaginar :))
    @iCs: Inseamna ca esti dat dracu, ma. 😀

  4. thornofrose

    @ics, de acord cu prietena ta. Dar frumuseţea nu face un om să fie perfect. Fie bărbat fie femeie. 😉

  5. Daniela Bulugea

    F tareeeeeeeeeeeeee……..ziaristul asta Petre Niteanu ;m-am uitat cu mare interes la Nasul in Ultimele saptamani si asa am aflat de el…..ma gandeam ca daca l-as cunoste mi-ar face mare placere sa vorbesc cu el….

  6. @Daniela Bulugea: Ce legatura are Petre Niteanu cu Femeia ideala? Sau are?

  7. Gandesti bine, nu am ce sa comentez.

  8. VA INSELATI. TOCMAI AM VAZUT UN CLIP CU FEMEIA IDEALA. ESTE CEA GONFLABILA. VA LAS PE VOI SA DESCOPERITI DE CE?

  9. Pingback: UGG-urile, aceste cizme hidoase | snapto.eu

Lasă un răspuns

