leapşa

     De la Thornofrose.

     1. Te plângi amicilor/prietenilor de chestii nasoale care ţi se întâmplă?

     De-asta îmi sunt prieteni. Defapt ŞI de-asta îmi sunt prieteni.

     2. Când greşeşti faţă de cineva, cât timp îţi ia până îţi dai seama de greşeală?

     Habar n-am. Poate nici nu-mi dau seama.

     3. Eşti sigur(ă) de ceea ce simţi într-o relaţie?

     Foarte.

     4. Imaginea ta despre tine seamănă cu imaginea pe care prietenii tăi o au despre tine?

     Nu, normal. Fiecare cu aia mă-sii.

     5. Sunt situaţii în care te autoconstrângi?

     Cred că nu e posibilă autoconstrângerea asta.

Leapşa merge mai departe la cine are chef. 

One response to “leapşa

  1. thornofrose

    Mulţumesc de răspuns! 🙂 Mai există şi autoconstrângere, doar că n-ai întâlnit tu asemenea situaţii… încă 🙂 şi asta e foarte bine!

Lasă un răspuns

