Primul ţânţar nu se uită niciodată

E o pasăre, e un avion, e primul ţânţar!

Unii spun că niciodată nu uiţi prima iubire, alţii spun că nu uită primul sărut, prima bătaie luată din cauza unei curve şi tot aşa. Eu n-o să uit primul ţânţar pe anul ăsta.

A intrat pe geam şi m-a atenţionat subtil, bâzâind pe la urechea mea stângă. A văzut că nu-i dau atenţie şi s-a pus pe ecranul monitorului. Am vrut să-l strivesc agresiv, spoind ecranul cu sânge de ţânţar. Dar mi-a fost milă. Defapt, hai, că zic adevărul: n-am vrut să murdăresc ecranul. Şi, la urma urmei, e scârbos să râmâi cu creierii ţânţarului pe mână. Aşa că l-am speriat şi am zis că mă ocup de el mai târziu.

Ştiţi cum sunt oamenii când nu le dai atenţie. Fac orice să fie băgaţi în seama. Aşa şi ţânţarul. S-a pus în faţa mea şi a bâzit până am dat cu palma în el, lipindu-l de monitor. N-a murit al dracu, dar într-un fel e bine. Nu s-a murdărit ecranul. A revenit în faţa mea, aproape să îmi intre în ochi. L-am alergat cinci minute, dar am renunţat. Era prea rapid. Dacă nu l-am strivit când am avut ocazia…

Gata! am zis, a ajuns prea departe. N-o să mă chinui.

– Mamaaaaaa, avem ţânţaaari!

Până a venit mama, înarmată cu pistoale automate şi grenade pentru război, ţânţarul a iesit.

– Te-am spus, fraiere. Fugi de frică! Păi te pui tu cu mama?

3 responses to “Primul ţânţar nu se uită niciodată

  1. thornofrose

    =))))) Dacă n-ar fii mamele astea…!!!

  2. Supermama rezolva rapid problemele :).

  3. :)))))))) si eu care ma asteptam sa-mi spui ca ai avut un asa noroc ca ti s-a asezat in cea mai buna pozitie de pozat! scoteai un macro ca ala de mai sus si erai the best!
    totusi, nu ma asteptam sa ii fie asa de frica de mama ta :p

Lasă un răspuns

