De ce am lipsit?

Starea mea de sănătate nu a fost tocmai bună.

Am ajuns pe la Municipal, în urma unor dureri groaznice de cap, după ce am aşteptat aproximativ o oră şi jumătate după salvare. Normal că n-a venit. M-a dus un văr cu maşina, iar după jumătate de oră au sunat cei de la salvare că au ajuns. Bravos!

Alergie de la nu ştiu ce pastile. La Municipal nu te bagă nimeni în seamă dacă eşti pe picioare. Trebuie să nu poţi sta în picioare ca să îţi dea o mână de ajutor. În fine… Mi-au făcut o injecţie ca să dispară durerile, pastile şi toate cele.

Azi am făcut un RMN, care a ieşit bine, Slavă Domnului! Şi iau pastile în continuare.

Şi, în final, de astăzi, defapt de ieri, mă puteţi striga „Aragaz cu patru ochiuri”. Da, am devenit oficial ochelarist :))

PS: Posturile se vor rări până revin la stare normală.

7 responses to “De ce am lipsit?

  1. 😮 sanatate!revino-ti rpd,ca ne plac mult posturile tale.

  2. @Unforgiven: Merci mult!

  3. dar ce pastile ai luat, mai, de ai facut alergie la ele? oricum, daca rmn-ul ti-a iesit bine, sunt convinsa ca o sa-ti revii repede. avem nevoie de posturile tale, scrise cu/fara ochelari :p
    sanatate si sarbatori linistite!

  4. Multa sanatate!Sa te faci bine cat mai curand!

  5. @cristina: Nu mai stiu nici eu cum se numesc. Oricum acum iau altele si e mai bine. Merci mult!
    @sorina: Merci, merci! 🙂

  6. sanatate multa …si un Paste linistit@

  7. @TiBi: Multumesc mult! Sanatate si Paste fericit si tie!

Lasă un răspuns

