Help!

     Am nevoie de ajutorul cititorilor. Ştiu că unii citesc blogul fără să comenteze, dar îi rog să facă un efort acum.

    Am zis că o să încep un „serial” pe blog şi mă ţin de cuvânt. Vine în curând primul episod. Am nevoie de idei. Un nume pentru personajul principal. Dacă se poate şi nume şi prenume e perfect. Vă spun doar că personajul principal o să fie de sex masculin, tânăr, care recent e marcat de o dramă şi care câştiga la loterie o sumă fabuloasă. Ştiu, sună bizar, deocamdată.

     Aşadar, vă rog, aruncaţi cu nume. Dacă se poate câte 5-6 e perfect. Să am de unde alege. Mulţumesc frumos!

PS: O poză cu noul eu. Ăla ochelarist.

21 responses to “Help!

  1. Un nume romanesc mi se pare sec:d.Poti incerca ceva de genul:Mr Luck/Unluck…Mr Fabulous…Don Smith…Stan Lee.Imi pare rau,dar alte idei chiar nu-mi vin.Oricum,asteptam serialul.

  2. Apropo,zambestee in poze:D.

  3. Da, tocmai de-asta am apelat la cititori. Nici mie nu-mi suna bine nimic romanesc. Totusi, parca ar trebui romanesc.
    Merci oricum, iau in considerare.

  4. Arhip Dragos

    Nu suna bine nume romanesc?/:) Na exemple!:*
    Odobenco
    Manex
    Anton Fara Mana Stanga
    Sereteanu Barba Lunga
    Arizan
    Laur a lu’ Stan
    Duduta
    SOROIU’!!!=)))

    Lista poate continua si tu stii asta!!=))

  5. @Arhip Dragos: Pana maine :)) Acum serios, ajutor! 😀

  6. @Andrei: Hai, ma, promit ca nu va zic bancuri… :)))

  7. thornofrose

    Moamă, ce de nume! Păi.. Stan Păţitu’ ar merge, nu? :))
    Orice-ai pune.. să nu fie de..manelist! 😉

  8. Bai daca era mai batran s-ar fi potrivit nea Gica, sau Petrica Ceplac (ceplac insemnand sarac), sau nu stiu, poate un nume englez, Dean McAlister, Shaun Walker O_o, saaaau poti sa cauti aici –> http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_common_surnames#United_Kingdom

    Sper ca te ajuta 😀

  9. @thornofrose: Nu e chiar comedie :)) De manelist nu pun, ca nu am ce sa scriu despre un manelist. E plictisitor :))
    @Ioana: M-am gandit. O sa-l cheme simplu, un nume romanesc. Dar o sa si-l schimbe el. Va incepe o noua viata, cu un nou nume „neromanesc”.

  10. thornofrose

    Aha, ceva..românesc gen.. Ion Ion? Şi îl schimbă în.. Mr. John? :))
    Tu postează povestea.. mai vedem apoi.. :))

  11. dan panciş, silviu cepraga, bogdan antoniu, razvan popescu, matei prodan etc.

  12. @cristina: Un raspuns serios. 😀 Merci mult!

  13. :)) nu prea le am cu umorul. cu placere. am trecut si eu prin aceleasi zbateri cu numele, asa ca te inteleg. scriai intr-un post ca ai vrea sa stii cum o sa privesti peste ani gandurile de acum. din experienta iti spun ca ti se vor parea cel putin usor puerile, dar presupun ca e normal. nu inseamna neaparat ca si sunt asa. mie imi place si ce scrii si cum scrii. succes la serial!

  14. @cristina: Merci inca o data! 😀

  15. Andrei Georgescu – un nume romanesc, simplu, al unui tip care ar putea castiga peste noapte la loterie si care poate fi marcat de o drama

    Si iata ca am reusit sa las un comentariu serios! Te rog sa apreciezi! Mai ales ca e singurul 😛

  16. Dar … daca tot castiga la loterie ar merge si ogica 😀

  17. @frisky: Merci, merci! :)) Normal ca apreciez. 🙂

  18. A! si sa stii ca nu-ti sta rau cu ochelari 😛

  19. andrei descu. mircea mihai. tony paun.

  20. Hedlinger Augusta

    Daniel, dar asa te cheama pe tine si nu merge….
    Am un coleg al carui nume ma enerveaza de mor, Norocel Antonin….auzi, Norocel! Si are-o fata! Ma rog, asta e fata lui, dar eu nu pot sa ma uit la el ca ma enervez subit!
    Costin, mi-a venit acum in minte…dar mai bine uite, cauta tu pe aici:
    http://www.nume-copii.com/nume-de-baieti-litera-a/
    si pe aici:http://www.horoscop-astrologie.ro/nume-de-baieti.html
    si pe aici:http://www.utilecopii.ro/nume-baieti-copii.asp
    si se mai pot gasi…dar cred ca le stiai deja…apropo de poza ta, imi place podoaba ta capilara …si ai o privire care tradusa inseamna „framatari interioare de proportii”…
    scuze, sper ca nu te-am enervat!
    Sic cogito!

Lasă un răspuns

