Gânduri vechi într-o lume modernă

     Dacă aş avea posibilitatea să aleg perioada de timp în care să trăiesc, cu siguranţă aş alege trecutul.

     Cu câteva zeci bune de ani în urmă cred că ar fi perfect. Poate pentru că nu mă atrage foarte mult partea modernă, din oricare punct de vedere aş privi lucrurile. Nu mă atrage muzica modernă, nu mă atrage fotbalul modern, nu mă atrag hainele moderne şi lista ar putea continua.

     Chestiunea cu modernizarea (oricărui aspect) mi se pare comparabilă cu cea mai nouă manea. Toată lumea vrea să o aibă, toată lumea priveşte de sus când o obţine, toată lumea este sus doar pentru simplul fapt că e nouă, e ultima, e la modă şi nu pentru că are o stare specială la ascultarea acesteia. Aşa şi cu hainele, sportul, maşinile şi cu orice e modern.

     Nu uita că nu tot ce e modern e şi bun, dar tot ce e bun, cu siguranţă s-a demodat de mult timp.

One response to “Gânduri vechi într-o lume modernă

  1. Trist,dar adevarat.In trecut se apreciau valori care acum nu mai sunt „trendy”.Daca spui ca iti place muzica veche esti luat de fraier in zilele noastre.Sigur ca pt unii e mult mai „cool” sa asculti Guta sau mai stiu eu ce,decat sa asculti Pink Floyd sau alte trupe bune.Ce bine ar fi sa realizeze cat mai multi ca adevaratele valori se pierd asa repede,pe cand prostiile din lumea asta vor dainui mult timp daca nimanui nu-i pasa…P.S:Felicitari pt ca spui ceea ce gandesti!

Lasă un răspuns

