Secret discret

Sunt plictisit, stresat, indignat, frustrat din mai multe cauze. N-are importanţă de ce sunt aşa. La urma urmei e neinteresantă starea mea, normal. De plictiseală, citesc statusurile de pe messenger ale colegilor, prietenilor şi-aşa mai departe. Cine ştie, poate mă binedispune vreunul…

Cineva are la status un link de youtube, care duce colea şa, vorba ţăranului. link: Alex – Secret discret. Şi eu care voiam să mă binedispun. Buzatul musculos a mai scos un hit. Ia să încercăm să-nţelegem titlul, că în morţii mă-sii de titlu, mi se pare absurd, prostesc.

SECRÉT adj., s. 1. adj. v. nemărturisit2. adj. confidenţial, încifrat, tainic. (Dispoziţii ~.) 3. adj. v. tăinuit4. adj. v. ezoteric5. adj. v. ilegal6. adj. v. ascuns.7. adj. ascuns, camuflat, mascat. (Pătrunde printr-o intrare ~.) 8. adj. codificat, încifrat. (Un mesaj ~.) 9. s. taină, (rar) arcan, (înv. şi pop.) tăinicie, (înv.) tăinuire, (fig.) ascunziş. (Are ~ele ei.) 10. s. taină, (înv. şi pop.) meşteşug. (Nu i-a putut smulge ~ul.) 11. s. v. discreţie12. s. enigmă, mister, taină, (rar) misteriozitate, (fig.) şaradă. (~ele naturii.)

DISCRÉT, -Ă adj. 1. Care poate păstra un secret, o taină. ♦ Rezervat, reţinut (în purtări, în vorbe). ♦ (Mat.; despre mărimi) Format din unităţi distincte (în opoziţie cu cele continue); (fil.) discontinuu. 2. (Fig.) Greu, puţin perceptibil. // adv. Fără să atragă atenţia. [< fr. discret, it. discreto, cf. lat. discretus – separat].

Cu DEXul în faţă, să nu existe dubii că sunt oligofren. Păi dacă secret e un ceva tainic, discret, confidenţial, ascuns, atunci cum pizda mă-sii mai e şi discret, care discretul ăsta înseamna rezervat, tainic.

Bă, da’ ce căcat mai contează că titlul e un pleonasm, atât timp cât autorul a folosit un neologism, la auzirea căruia pizduţele proaste se vor simţi penetrate de cultură?

Să mai zic şi de versuri? Nu, nu mai pot. Citez un fragment din această capodoperă şi mă retrag:

Secret discret, ne iubim cum vezi numai în filme

Şi nimeni nu ne poate judeca

Pentru ce ai judeca pe cineva care se fute iubeşte ca în filme? N-are sens. Sau mintea mea e atât de jos încât nu poate pătrunde în sensul acestor versuri atât de proFUNDe.

PS: Eram prin clasa întâi, când o fată care mă plăcea, mi-a spus că o să mă pupe ca în filme. Mi se părea o declaraţie măreaţă. Dar aveam vreo şapte ani, iar ea vreo şase. Se înţelege perfect. Ba chiar e şi amuzant. Dar la douăzeci şi ceva de ani să compui asemenea versuri… Cum zicea pretenaru’ Uzzi într-un videoclip penal de-al lui Smiley: „…hai, dă-o mă-n pula mea!”

3 responses to “Secret discret

  1. Tipul asta mi-e foarte antipatic…Crede el ca daca e un oachet de muschi poate face muzica? Se inseala, dar la gusturile unora…

  2. Pingback: Ce înseamnă Romanian Music Awards | snapto's blog

  3. Defapt e ,,Secret”,nu e ,,Secret Discret”asa cum majoritatea cred.

    E Secret…Discret ne iubin cum vezi numai in filme

    Am pus punctele ca sa se inteleaga mai bine…

    N`au facut greseli,oamenii inteleg gresit! Respect Alex!:X:X

Lasă un comentariu