Weekend cu mama (2009)

Regia:
Stere Gulea

Cu:
Adela Popescu , Medeea Marinescu

Gen:
Dramă
După ce am văzut atâtea filme româneşti, toate în genul „Moartea Domnului Lăzărescu”, am zis că nu o să mai văd niciun film românesc. Dar am zis că poate se întâmplă o minune şi se mai schimbă stilul de rahat, anost şi total deprimant. Toate au aceeaşi poveste. Povestea ori e despre droguri, ori e despre sărăcie, ori despre spitale. Chestiile astea le-am înţeles, suntem sătui, gata.

Chiar nu aveam nevoie să mai văd încă o dramatizare de genul ăsteia. Ce să înţeleg din „Weekend cu mama”? Că în Romania sunt copii părăsiţi de părinţii retardaţi mintal? Că e periculos să ai anturaj de căcat? Merci, le ştiam bine şi înainte.

Dacă eşti emo şi ştirile de la ora 5 nu te mai satisfac (adică nu mai ai erecţie când auzi că Gică din Chiajna l-a omorât pe frate-său cu 156 de lovituri de cuţit, după care a violat-o pe fiică-sa, apoi s-a sinucis), atunci uită-te la Weekend cu mama. Vei avea orgasm multiplu, mai ales când, la sfârşitul filmului, mă-sa o scoate pe fiică-sa din morgă.

Vorba lu’ Iri: Mişto!

http://video.cinemagia.net/v/902446

One response to “Weekend cu mama (2009)

  1. Pingback: Easy A, The Departed, WebSiteStory | snapto.eu

Lasă un răspuns

