17 Again (2009)

Regia
Burr Steers
Cu
Zac Efron, Matthew Perry
Gen
Comedie

Regia:
Burr Steers

Cu:
Zac Efron, Matthew Perry

Gen:
Comedie

Ştiu, Zac Efron e puştiu’ ăla după care-s moarte toate duduile emo. Mie îmi e al dracului de antipatic. Mi se pare că exagerează cu mimica feţei şi e fals total. De-aia m-am şi gândit bine dacă să văd filmul sau nu. Aveam de ales între să-l suport pe Gog o oră şi ceva, sau să ratez un film care ar putea fi interesant.

Şi filmul mi s-a părut interesant. Nu e o comedie la care să te tăvăleşti de râs, lovind cu pumnul în podea. Dar faptul că Mike ajunge să aibă din nou 17 ani, îl face interesant.
http://video.cinemagia.net/v/651367

One response to “17 Again (2009)

  1. Salut
    As vrea sa iau niste lectii de chitara (contra cost evidet). Daca poti sa ma ajuti in acest sens, da-mi te rog un mail sa discutam detalii. multam

Lasă un răspuns

