O noapte furtunoasă

Teoretic am revenit, după o cam lungă pauză. Zic teoretic, pentru că practic nu prea am revenit. Vreau să se termine ziua de azi, care a început clar foarte prost.

Toată noaptea au crăonit toate vietăţile pământului, de la greieri până la vrăbiuţe şi câini. Căldură, maşini. Gemurile nu se punea problema să le închid, pentru că aş fi murit sufocat. Aşa că, mai bine cu crăoneli.

Pe la 9:00, de dimineaţă, suna telefonul. Zic „Ce căcat vrea taică-meu la ora asta?”. Închid şi sun înapoi:

– Da!

– Eşti în metrou?

– Ce metrou frateee?

– Ă?

– Ce metrooooooou???

Ţrr… telefon închis. OK, o să adorm din nou şi n-o să mă trezesc până la 12:00, îmi zic.

Ora 10:00. Sună din nou telefonul. Altcineva. Se închide. Sun eu. Nu răspunde. Sună iar. Sun înapoi. Nu răspunde. Aaaaaa… Reuşesc să vorbesc până la urmă şi mă pun din nou în pat să mai dorm măcar o jumătate de oră. Din nou „Have you ever seen the rain” începe să cânte (cred că încep să urăsc melodia). Altcineva. Răspund. Zicea ceva de o rezervare, fotbal, Ghencea… Sau aşa ceva…

Momentan sunt chiaun. Cert este că am PC din nou şi am revenit la scriitură.

One response to “O noapte furtunoasă

  1. Welcome back! 🙂
    Asteptam posturi noi.

Lasă un răspuns

