O vară de căcat

În principiu, toată lumea iubeşte vara. Cică e cald, e frumos afară, e totul verde şi alte chestii.

Bă, eu deocamdată urăsc vara. N-are ce să-mi placă vara. Poate dacă trăiam undeva pe o plajă sau măcar într-o zonă montană, măcar noaptea să mă pot odihni. Sau poate dacă eram un Gog frezat cu Porsche Cayenne şi îmi permiteam să stau în vacanţă, toată vara, undeva, unde să simt vara din plin.

Dar când nu eşti nici Gog frezat, nici nu stai în Insulele Maldive şi nici măcar în Buşteni, nu-ţi prea prieşte vara. Ziua nu poţi ieşi din casă, pentru că există riscul să cazi lat din cauza soarelui şi să te găsească o babă care nu ştie să formeze 112. În casă e la fel ca afară, doar că nu-ţi bate soarele în cutia craniană. Noaptea… îţi doreşti să nu existe. Nu-mi ziceţi de aere condiţionate şi alte căcaturi. Toată lumea se plănge de urechi şi de spate de la ele. Plus că e o umezeală de tot căcatul în casă.

Transpir ca un cal, ascultându-l pe Kenny G şi gândindu-mă la plaje cu saxofoane şi cocktailuri răcoroase, când, defapt stau la mine-n cameră unde-s câteva grade bune peste 30 şi am apa plată lângă nas.

Dacă mai ai şi un Job, pe căldura asta îţi cam vine să te duci la şefu să-i zici „Auzi, bă bulangiule, eu am plecat acasă!”. Dar ţi-aduci aminte că dup-aia o beleşti mai rău.

Hai cu toamnaaa, cu Crăciunu’, cu astea vesele…

2 responses to “O vară de căcat

  1. Unforgiven

    Inca o luna de chin si gata, toamnaaa #:-s.

  2. Pingback: Vine căldura, bă! | snapto's blog

Lasă un răspuns

