Piesa verii

Mă plimbam pe siteul Antenei când, deodată, dau peste piesa verii.

Zic „Frate, piesa verii, nu orice… trebuie s-o aud!”. Piesa verii e cântată de duduia de la meteo, Alexandra Bădoi. E simpatică, nimic de zis… Da’ cu piesa verii cum rămâne? Unde e?

Citez din ea: „Sper ca prin muzica pe care o cant sa transmit o stare de libertate, de prietenie, iubire, bucurie…si imi doresc ca noul meu proiect muzical sa fie foarte fresh, energic si fara vulgaritate . Impreuna cu inca doi tineri talentati: Peter Zaad si Claudiu Cota am compus piesa si mai avem in lucru si alte piese , insa cred ca vara aceasta va fi …Summer of love

Cred că-s nesimţit, pentru că la ascultarea „piesei verii” n-am simţit nici prietenie, nici iubire, nici bucurie. Mai degrabă vulgaritate, uitându-mă la don’şoara Crudu cum se zbenguia pe masă.

La dracu’ cu vara asta…

Lasă un răspuns

