Cronică: Viţa de Vie, aseară, în El Grande Comandante

Menţionez că e prima dată când văd Viţa live. Deşi sunt ascultător Viţa de Vie. Pe Despot l-am mai văzut live la aniversarea „Iris, 30 de ani”. Dar nu se pune. Nu că aş fi metalist supărat şi nu aş avea ce căuta la concerte alternative, dar pur şi simplu nu i-am mai văzut live.

Mi-am cumpărat cu greu un Heineken, pentru că barul e aşezat ca un căcat în ploaie. E chiar lângă scenă, unde e îngrămădeală. M-am instalat pe la mijloc, aşteptănd.

Public al dracu de tânăr. Cred că o medie a vârstei ar fi pe undeva pe la maximum 17 ani. Şi asta pentru că mai erau 5-6 oameni pe la vreo 40-45 de ani.

În sfârşit… Viţa de Vie urcă pe scenă… Au început cu „Cântec despre un băiat” şi au cântat în special piese de pe albumul Fenomental (1999), aşa cum au făcut şi la Peninsula. Au urmat piese ca „Iamma”, „Vinolamine”, „Eu cu mine”, „Fraier ca tine”, „Basul şi cu toba mare”. Au cântat şi „Zale de mătase”, „Îmi pasă”, „Praf de stele”…

Publicul era în Pogo pe toate melodiile, aşa că m-am retras mai în spate, admirând răutatea de pe chipurile copilaşilor. Cu câtă răutate să faci pogo pe „Eu cu mine”?

Locul foarte mic şi neîncăpător, sunetul parcă prea tare pentru locaţie, pogoul puştanilor rockeri în devenire + berea cam caldă şi deja nu se mai putea respira. Cam de cacao.

Despre Viţa de Vie numai de bine. Nici nu trebuie să mai spun că sunt aşi în cântat live.

4 responses to “Cronică: Viţa de Vie, aseară, în El Grande Comandante

  1. sssss, nu spune la nimeni ca nu stiu, dar ce-i aia sa faci pogo?

  2. Nu spun, nu spun :D. E atunci cand o melodie are niste riffuri de chitara mai agresive, iar cei din public incep sa se loveasca unii de altii in mod dezordonat.

  3. AAAh, asta nu-mi place. la artmania nu s-a facut pogo d-asta.

  4. Pingback: Dansul pinguinului | snapto's blog

Lasă un răspuns

