Cum mi-am petrecut cutremurul

Deja cutremurul e ca o sărbătoare. După ce trece, toată lumea povesteşte unde era, cu ce pastă de dinţi se spăla şi cu cine şi-o trăgea în timpul cutremurului. Aşa că vreau şi eu să intru în trend. Măcar în trendul cutremurelor, dacă în altele nu.

Pe la 11 fără ceva, când s-a produs evenimentul, dormeam dus sau buştean. Dintr-o dată aud un zgomot şi simt ceva zgâlţâială. Zic în gândul meu că taică-meu s-a întors acasă devreme, cotrobăind prin casă şi nu dau atenţie.

Pe la 12 maică-mea mă întreabă la telefon dacă am simţit cutremurul. Zic „Ce cutremur?” şi aprin televizorul. Ăştia de la Antena 3 erau în miezul problemei, cu psihologi, pompieri, poliţişti. Erau toţi acolo dezbătând marele eveniment. Era ca şi când ar fi jucat Steaua în Champions League şi Gogii de la GSP analizau şi firele de iarbă de pe teren.

Pe Realitatea acelaşi lucru. Cum căcat să iei interviu la babele de pe stradă şi să le pui aceeaşi întrebare idioată: V-aţi speriat? De parcă mi-ar păsa mie dacă o babă de 90 de ani s-a speriat de un căcat de zgâlţâială. E aproape 15:00 şi la TV e acelaşi subiect de căcat.

Aceleaşi povestiri despre cutremurele trecute din România. Le ştim pederost, dar se face audienţă cu căcaturile astea. Pentru că poporul român simte nevoia de bârfă şi povestiri senile.

Cutremurele astea ar putea fi comparate cu revelioanele. Doar că sunt nişte revelioane care vin când vor ele. Nişte revelioane cu fiţe.

Lasă un răspuns

