Nu aruncaţi laptele, daţi-l degeaba!

Aseară, pe la 1 şi ceva n-aveam somn şi am poposit pe Realitatea, unde se discuta despre nu ştiu ce caz de prin Cluj sau aşa ceva. Nu mai contează, important e că discutau despre laptele ţăranilor, care nu e cumpărat. Ţărani care ajung să arunce laptele la porci, decât să-l dea la copiii care nu au. Din casele de copii sau, mă rog, unde mai sunt copii neajutoraţi.

Erau enervaţi, cum aşaaaa, să arunce laptele la porci? Da’ mi se pare normal şi foarte corect. Ţăranii ăia muncesc zi de zi ca să aibă ce să dea la vaci. Am copilărit la ţară şi ştiu ce înseamnă să creşti DOAR o vacă, ca să nu vorbim de mai multe. Aşa că nu poţi munci zi de zi, ca apoi să dai laptele degeaba.

Dacă o dăm în sentimente cu copii nevoiaşi, păi atunci să cumpere ăştia cu bani laptele de la ţărani şi să-l doneze la copii. E corect să facă donaţii nişte ţărani?

Eu dacă aş fi în locul ţăranilor, aş chema televiziunea în fiecare seară, să facă un documentar la mine în curte despre cum aş da eu laptele la porci, fără să mă gândesc la cei nevoiaşi.

Ai sictir!

2 responses to “Nu aruncaţi laptele, daţi-l degeaba!

  1. corect! oamenii aia muncesc pe branci si altii vin sa arunce cu piatra. aruncati in mortii mamii voastre!

  2. Pingback: Nu aruncaţi porumbul, daţi-l degeaba! (la animale) | snapto's blog

Lasă un răspuns

