Mă cac în pălările voastre!

Vineri seara, eram în intersecţie, la Gorjului, aşteptam să traversez. Praf, căldură, maşini, retardaţi care claxonau, salvare, cocalari şuviţaţi blondin… Abia aşteptam să ajung la munte, să evadez din căcatul duhnitor, numit Bucureşti şi să scap de tot pentru două zile şi ceva.

Am plecat, am ajuns, am băut, am respirat AER, m-am distrat şi m-am întors înapoi în căcatul duhnitor. De la intrare, m-au pocnit în retină, excrementele purtătoare de pălărie hipsteristică. Un fel de căcaţi cu moţ. Pentru că noua modă cocalaricească constă în pălărie hipsteristică, sprijinită de moalele capului şi privire jegoasă, superioară.

Mai întăi a fost Giastin Timbărleic, apoi a fost Marius Morga (fanul lui Giastin), acum e tot Bucureştiul.

PS: Mă cac în pălăriile voastre hidoase!!! Aşa aş forma nişte căcaţi cu etaj…

2 responses to “Mă cac în pălările voastre!

  1. si acu vine pro teve si zice: „jos palaria!” 🙂

  2. Is urate…dar mai jale e ca si fetele au inceput sa poarte…

Lasă un răspuns

