Tudor Chirilă se căsătoreşte

Cel puţin aşa informeză Libertatea.ro, ziarul cel mai citit din România.

Luana Mare de la Libertatea zice că Tudor Chirilă i-ar fi trimis un sms Andreei Raicu, prin care ar fi cerut-o în căsătorie.

“Vrei să fii a mea pentru totdeauna? Te căsătoreşti cu mine?”

Acum, dacă cineva citeşte mizeria de articol, e normal să creadă. Da’ i-auzi aici ce zice Tudor Chirilă pe blog. Şi Chirilă n-ar nega aşa ceva, dacă ar fi adevărat. Să nu uităm că a alergat dezbrăcat prin centru pentru a-şi promova albumul „Vama”. Să recunoască o cerere în căsătorie ar fi ceva banal probabil.

Ce nu înţeleg eu este: de ce să minţi ceva, despre cineva, care nu ţi-a făcut nimic rău? De fapt ştiu. Pentru că toţi retardaţii cumpărători de Libertatea şi CANCAN or să se bată mâine pe ziar, pentru a avea ce bârfi.

Nu-i iau apărarea lui Chirilă şi nici nu mă interesează cu cine şi-o trage sau cu cine se însoară. Nici măcar muzica lui nu mă mai interesează de când s-a destrămat Vama Veche iar el şi-a tras pălărie de hipster. Doar că nu mi se pare corect ce face Libertatea în mizeriile de articole citite de oligofreni maneloizi.

Lasă un răspuns

