Concertul figurant

N-am fost la concertul Madonnei şi n-am vrut să scriu despre asta, întrucât nu pot avea o opinie despre ceva ce n-am văzut. Dar pot face o analiză din auzite de la tv şi de la prieteni care au fost acolo.

N-am fost la concert pentru că aveam multe alte lucruri mai importante pe care să dau banii, decât pe Madonna. E adevărat că dacă n-aveam ce face cu banii, mergeam la Madonna, măcar pentru o experienţă în plus. Nicidecum nu m-aş fi dus pentru showul Madonnei. Să o văd cum dansează? Merci, nu mă interesează. Dansul nu mă pasionează, mai ales că există în lumea asta dansatori mult mai buni decât Madonna. Să o aud cântând? Merci, nici asta nu mă prea încântă. Avem ÎN ROMÂNIA artiste cu voce mult mai bună. Să-i văd cum se schimbă în 15 costume? Doamne fereşte!

Atâta reclamă s-a făcut acestui concert, atâtea voci care spuneau „cel mai mare concert care a existat vreodată în România”. Eu n-am înţeles la ce se referă. Michael Jackson ce a mai fost atunci? Rolling Stones cum au mai fost? Iron Maiden, Metallica, Deep Purple, Muse şi multe altele? Concerte care s-au remarcat prin show, muzică, decoruri, jocuri de lumini. Doar că niciuna din formaţiile enumerate n-a avut pretenţia să aibă 10000 de prosoape, 15 săli de finess, 10000 gărzi de corp şi alte fiţe de pizduţă bătrână şi figurantă.

Am văzut aseară câteva interviuri. Oamenii se plângeau de sonorizare foarte proastă, înghesuială, praf, vizibilitate proastă şi implicarea artistei în nişte probleme de rasism, de care n-ar trebui să o intereseze.

Deci? De ce e „cel mai mare concert pe care l-a avut România”?

PS: O părere de la Mihai Bendeac; a fost şi el la concert.

Lasă un răspuns

