Miss Celulită

Cică duduia din imaginea de mai jos ne va reprezenta la Miss World 2009.

Nu mai spun că Libertatea îşi păstrează titlurile de Ferentari şi ne izbeşte cu un „Ce bunăciune ne reprezintă la Miss World 2009”. Lăsăm titlul, lăsăm ziarul, lăsăm tot. Ne interesează bunăciunea, care ne va reprezenta la Miss World 2009.

Dacă ne va reprezenta la Miss World 2009, înseamnă că duduia asta e cea mai frumoasă femeie din România. Păi cu celulita asta, trăi-v-ar familiile? Cum a calculat, cine a calculat, de a ajuns la concluzia asta? În poza de mai sus, la piciorul stâng, se vede clar. Să mai spunem că duduia are 17 ani? La prima vedere i-am dat cam 27.

Nu stă nimeni să analizeze la milimetru grăsimile de pe fete. Am colege, prietene, mai grăsuţe, care mi se par foarte mişto. Dar nu candidează la Miss World.

Chiar n-avem în România nimic mai frumos?

4 responses to “Miss Celulită

  1. Cu siguranta sunt fete mai frumoase la noi in tara. Dar nu se stie ce trebuie sa faci ca sa fi aleasa pentru concursuri de genul..sau pe cine trebuie sa cunosti…

  2. Da ai perfecta dreptate.Tipa ii cu mine in scoala(CNLR Bistrita) si daca o vezi in realitate nu pare de Miss World(nici in poze nu pare, dar asta e alta poveste).E draguta, adica nu e urata…dar superba nu-i.

  3. Duduia din poza arata cam de la tzara. Falcoasa. Plina de ea. Asta va fi de folos cind va spune acel „world peace”. Insa destul de „subtire”, ca prezentare. Arata ca spalatoreasa figita de acasa sa iasa pe ascuns in club, poate pune ochii pe prospatura vre-un om cu dare de mina. Insa, poate e desteapta. Ma rog, ceva imi da siguranta ca oricum au ales doar fete cu IQ inalt pentru selectie, iar eu sint doar un „idiot invidios care comenteaza”…;-)

  4. @The Wolfman: Eu m-am abtinut de la alte comentarii. Si mie imi inspira ceva gen „fata de la tara”. Dar na, suntem niste invidiosi, vorba ta! :))

Lasă un răspuns

