Un cover după Ţapinarii

Cântarăm şi noi un cover după Ţapinarii, melodia „Şi zeii”. Poftiţi de ascultaţi. Nu aruncaţi cu roşii! 😀

Nu uitaţi de concert Ţapinarii, în Club A, pe 3 octombrie!

13 responses to “Un cover după Ţapinarii

  1. v-am lasat comment pe youtube:D
    a fost tare misto….bravo mai baieti
    pun si la mine pe blog:D

  2. foarte frumos, m-a facut sa zambesc..asa inainte de somn 🙂
    nu aruncam cu rosii…mai vrem si altele 😀

  3. cool!
    sfat: nu te mai uita in obiectivul camerei cand se filmeaza 🙂
    (iti sta bine cantand).

  4. primul comment pe care il las(desi iti citesc blog-ul de un an):canti fain!!:)

  5. @tanase: Multumim mult de aprecieri! Chiar inseamna foarte mult. 😀

    @luna: Vin si altele, cand mai avem timp. 🙂

    @cristina: Merci, merci! Sunt invatat sa fac ceva cu chitara cand cant. Si acum, daca eram fara… nu prea aveam ce face (a se vedea mainile :)))

    @d.: Multumesc! 🙂

  6. just… wow! 🙂

  7. bravo mai! nu stiam ca sub pletele alea se ascunde un mic talent. si prietenul tau se are 😉

  8. waw, chiar mi-a placut:)… te-am gasit din greseala cu fostul blog si am lasat acolo un comentariu la un articol, banuiesc ca trebuia sa verific mai intai daca mai esti pe acolo :)… oricum, dragut blog, imi place 🙂

  9. @georgi: Am lasat un comentariu si acolo. Merci frumos! 🙂

  10. si mie mi-a placut…

  11. Si miiie:D/.Bravo, baieti!

  12. Pingback: Pick – Tăceri ascunse

Lasă un răspuns

