Manson e un idiot teribilist!

Părerea mea despre Marilyn Manson, că e un idiot teribilist, se confirmă.

La concertul din Ottawa, Marilyn Manson îşi suflă mucii pe fani. La o zi după concert, idiotul teribilist a fost diagnosticat cu gripă porcină. Declaraţia lui Manson:

Am fost diagnosticat oficial, de un doctor adevărat, cu GRIPĂ PORCINĂ. Ştiu că toată lumea va gandi că am obţinut boala pentru că am futut un porc.

Cât creier îţi trebuie să fii fanul unuia care îşi suflă mucii pe tine? Sau, mai bine zis, îţi trebuie?

http://www.playmymusic.ro/embedded/6vvYly3MTi9

3 responses to “Manson e un idiot teribilist!

  1. Uec! Fanatism pentru un tampit.

  2. nu sunt fan, dar are cateva piese reusite…Ma mai gandesc daca am sa merg intr-un concert de-al lui:))

  3. Pingback: Cu teribilismul nu mai merge, hai cu moda! | snapto's blog

Lasă un răspuns

