Aţi vrut Mutu? Luaţi Mutu!

Doar 5-0? Se putea mai bine pentru Serbia…

Am mai vorbit de nenumărate ori despre Mutu. Când pierdea România, mereu, scuza perfectă era „N-a fost Mutu dom’le”. Aseară, România l-a avut pe Mutu şi a pierdut cu un scor ruşinos, umilitor, împotriva Serbiei.

Chiar mă bucur pentru că la ora meciului eram pe drum şi n-am putut să văd umilinţa. Nu m-ar fi întristat oricum, pentru că de mult timp am încetat să mă mai enervez din fotbal. În orice caz, nu aveam ce să văd, aşa că a fost mai bine să prind doar ultimele cinci minute din meci şi să sting liniştit televizorul.

Acum, scuza cu Mutu nu se mai poate lua în calcul. De fapt, nu văd ce scuză ar mai fi de luat în calcul. Asta este valoarea echipei naţionale, în momentul de faţă. S-a demonstrat că nu Mutu este zeul echipei. E doar un băiat cu figuri, căruia îi pare rău de greşelile făcute în trecut şi care se simte umilit, din cauza meciului de aseară. Şi cel mai important – e om şi e român.

Despre echipa naţională, Adrian Georgescu, de la GSP, are o încheiere fabuloasă:

„Feroezi, ţineţi-vă bine, a venit vremea să vedem, o dată pentru totdeauna, care echipă e mai tare!”

Lasă un răspuns

