Unde eşti?

Un videoclip al formaţiei Publika. Nu ştiu vouă, dar mie îmi place foarte mult. Îmi place şi unde s-a filmat, îmi place şi ce îmbrăcăminte au folosit… şi scaunele sunt mişto, şi biserica, despre care am aflat că are o poveste (cică ar fi blestemată), iar trenul de la sfârşit, încheie un videocip profesionist, cred eu.

http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2265468&server=vimeo.com&show_title=1&show_byline=1&show_portrait=0&color=&fullscreen=1

Povestea videoclipului AICI.

4 responses to “Unde eşti?

  1. mai de toamna asa…suna bine:)

  2. ăsta nu e tipul care cânta şi în trupa 13? nu ştiu dacă nu e aceeaşi trupă, dar 13 mai cântă în music club încă.
    oricum vocea lui e nemaipomenit de bună. mai ai şi alte piese cu ei?

  3. @cristina: Da. Ionut Ruscior a mai cantat in Cross si in Numarul 13. Acum e cu Publika si apar in Music Club.

    Perfect day – http://www.youtube.com/watch?v=KO4uzqLYMGo
    Take on me (cover) in Music Club – http://www.youtube.com/watch?v=8QJQ9zS539E

  4. Imi place si mie mult piesa, vara asta cand eram la radio…era des pusa in playlist.

Lasă un răspuns

